Snygga dörrmattor?

Red_Chili

Trådstartare
Var hittar man snygga/roliga dörrmattor som fungerar bra?
Ju billigare desto gladare plånbok :angel: jag har inte lust att lägga ut 800 spänn bara på en dörrmatta om man säger så.

Sv: Snygga dörrmattor?

Jag köpte min på Rusta har jag för mig, eller om det var ÖB. Och iaf jag tycker att den är skitsnygg och funktionsduglig :)

Jag har denna från Mio, kostade 150 kr. Snygg, billig och bra storlek. Finns även i rött och mörkblå.

star_12012_a.jpg

:laugh:

Noterade i granngårdens reablad att de hade jättefina dörrmattor för 99 kronor så i dag ska i alla fall jag ta en sväng förbi där... för vår är minst sagt trist och sliten!

Tar tillbaks det där om Granngårdens mattor... de var fina men hade hundmotiv vilket i alla fall inte jag ville ha. Dessutom släppte de liksom ifrån sig bös...

Åh, sådana kan man ju inte låta bli att le åt :D
Känns dock som om de inte är allt för effektiva när det gäller att samla upp ev grus?

Jag köpte min på Clas Ohlson för någon hundralapp. Försökte hitta en bild på deras hemsida, men hittade ingen. Ser dock ut ungefär såhär (ursäkta gul mobilbild där man knappt ser mönstret på mattan :p):

232t.jpg

Liknande trådar

Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Hemmet Håller på med en badrumsrenovering som dragit ut i evigheter. Nu är äntligen allt nästan klart men plötsligt säger hantverkaren att den...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 461
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
690
Senast: Åsa A
·
Samhälle Från och med 1 januari får man inte längre okej att slänga textilier i restavfallet, utan Sveriges kommuner har som ansvar att informera...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
4 481
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar