Snygg skylt på brevlådan?

WaterLily

Trådstartare
Jag och sambon ska snart flytta, och kommer därmed också att placera upp vår brevlåda. Den är en helt vanlig brevlåda i svart plåt, och jag skulle tycka att det vore trevligt att ha en fin skylt med våra namn på (och ev. vägnamnet). Hur ser era brevlådor ut? Har ni några tips på ställen där man kan skaffa snygga brevlådeskyltar (till bra pris!) :)

Någon som har gjort en skylt själv?
 
Sv: Snygg skylt på brevlådan?

Ingen skylt, men jag målade en postlåda i samma färg som huset och med hjälp av vinylschablon målade jag gårdens namn på locket. Försökte söka i min blogg efter bild, men minns inte när det var...
Jag var nöjd iaf. Kostade typ inget.
 
Sv: Snygg skylt på brevlådan?

Jag beställde en. Det kostade typ ett par hundra och blev bra. Googla skylt så hittar du nog flera leverantörer.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 999
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 220
Senast: LovingLife
·
Övr. Hund Efter att min gamla hund gick bort för snart 2 år sedan har nu suget efter en ny hund infunnit sig. Jag hade tänkt att i god tid börja...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 217
Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 371
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp