F

Filou

Min häst snorar alltid efter ett pass där hon har blivit lite varm/ansträngd. Det spelar ingen roll om det är hopp,drssyr eller skogsridning. Det konstiga är att det kommer typ när jag sadlar av eller strax efter det. Hon har ingen feber eller är inte hängig på ngt annat sätt. Snoret är oftast vitt-genomskinlig, vanligast är att det bara kommer ur ena näsborren. Det här gör mig mer och mer förvirrad då hon verkligen är frisk och kry i övrigt.
Vad tror ni att det kan vara???????

Det låter inte som en sjukdom eftersom snoret är genomskinligt. Min gamla travare jag hade gjorde också det när hon arbetat och det var bara för att hon fått igång kroppen och all cirkulation. Så jag tror inte du ska oroa dig. Är du ändå orolig kan du ju alltid ringa veterinären och be om råd.

Ja vet men det 'är inte helt genomskinligt det är svårt att förklar men blåvitt nästan inte vitt och tjockt utan mer vitt och genomskinligt...okej det är svårt att förklara, men jag oroar mig inte så jättemycket. undrar mest vad det är men då kanske det har och göra med cirkulationen och det är ju bra

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 037
Senast: valpköpare
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 703
L
Hundavel & Ras Hej! Jag har lite frågor om golden retriever som skulle vara jätte snällt om ni som vet kunde svara! Först så kan jag säga att jag är 15...
Svar
13
· Visningar
3 242
Senast: LiviaFilippa
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det var värst vad allt blev konstigt i världen helt plötsligt… Och ungefär precis strax efter skiten träffade fläkten i det här landet...
Svar
6
· Visningar
1 121
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist
  • Atletix