Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det är man inte. Och jag pratar ju om just att snoka. Inte om att ständigt vara mogen, lugn och klok vad tillvaron än ställer mig inför.
Jag har inga större svårigheter att föreställa mig att jag skriker åt partnern och kastar porslin i golvet om jag verkligen är upprörd eller skärrad över något.
Så jag tycker inte att jag slår mig för bröstet, men problemet med att snoka är ju inte bara att man så att säga klär av den man snokar på mer än den har gjort självmant - man ska stå ut med sig själv i efterhand också. Där klämmer skon på allvar.
Porslinskastandet hade inte heller varit en av mina större stunder i efterhand, men jag hade kunnat leva med det utan större problem. Att man ibland tappar koncepterna är ju inget konstigt.
Grejen är väl också att man inte vill leva med någon som man ens kommer på tanken att snoka hos. Alltså leva med någon som man utgår från skulle ljuga om man konfronterade henom, så att man behövde snoka för att få veta.
Grejen är väl också att man inte vill leva med någon som man ens kommer på tanken att snoka hos. Alltså leva med någon som man utgår från skulle ljuga om man konfronterade henom, så att man behövde snoka för att få veta.
Om jag verkligen skulle göra det - då vore förhållandet redan bortom allt hopp.
Jag tror att jag skulle vara lika rationell som du, men jag vet inte i verkliga livet... Jag ÄR ingen som snokar, jag är för ointresserad och jag tycker nog att jag har en direkt kommunikation (för direkt till och med många gånger), men ändå.
I en situation där oron gnagde och min intuition sade något och jag var rädd att mista kontrollen, då hade jag kanske snokat, bara lite.
Jag VILL inte tro att jag skulle göra det (själv hade jag blivit galen om min partner snokade), men som sagt, att sitta här och slå sig för bröstet är en sak. När ångesten river och sliter i hjärtat då är man inte så rationell och klartänkt alltid.
I en situation där oron gnagde och min intuition sade något och jag var rädd att mista kontrollen, då hade jag kanske snokat, bara lite.
.
Jag antar att otrohet är den vanligaste förhållande-dödande hemligheten.Jag kan inte ens komma på ett exempel på en sådan hemlighet, ...
Jag har svårt att sätta mig in i den känslan...... men jag skulle bli vansinnig om min partner snokade i mina grejer.
Är det en hemlighet som gör att man är okompatibla?
.... - man ska stå ut med sig själv i efterhand också. Där klämmer skon på allvar.
Acceptera, konfrontera, avsluta. Kram.smärtan som river upp mig inifrån, tårarna som ständigt bränner i ögonen, klumpen i magen som gör det svårt att äta, trycket på bröstet som kämpar emot varje andetag.
Helvete!!