Snart Western SM 29-31 aug

L

lundborg

Är det några här som ska dit? Ska ni tävla, eller vara publik?

Förra året var ju ett väldigt bra SM och troligen så blir det lika bra i år :banana:

Förra året var jag med och hjälpte till, men i år kommer jag nog att vara publik

Sv: Snart Western SM 29-31 aug

Nä...tränar för RÅ den helgen så jag kommer inte...och inte han heller följdaktligen;)

Är det några här som ska dit? Ska ni tävla, eller vara publik?

Förra året var ju ett väldigt bra SM och troligen så blir det lika bra i år :banana:

Förra året var jag med och hjälpte till, men i år kommer jag nog att vara publik

Vart går det av stapeln?

Jag kommer som publik förshoppningsvis fredag kväll till söndag, förutsatt att jag får ledigt från jobbet:p

vilka grenar ska du tävla i då?

nejjdå :) åker bara dit som hästskötare :D
min häst är ju såld som promenadhäst så ;/

Eftersom Hjo Ko blev inställt så får jag inte ihop några SM-kval i år så jag kommer tyvärr inte... :(

Hade nog blivit trail, horsemanship och Versitale horse...

Eftersom Hjo Ko blev inställt så får jag inte ihop några SM-kval i år så jag kommer tyvärr inte... :(

Nä de är sant. de är samma för mig och när jag hade kvalat förra året så missade jag anm och då ringde jag och frågade och då sa de att nä de var fullt så de gick absolut inte efteranm men sen har jag hört från folk att de inte als var mkt startande i Barrelreace och Polebending. Jag vet inte om de stämmer men nu skiter jag i det.
Känns som jag ska satsa mer på Quatertävlingarna istället just nu när de är så mkt dravvel hit och dit.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hjälp. Har examinerande redovisning och ska då även ge respons på någon annans arbete. Texten jag har fått är tyvärr inte så bra...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 054
Senast: Badger
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 019
Senast: Nova123
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 782
Foder & Strö Analyserna har trillat in, höpartier valts ut, installning kanske påbörjats - hösten är här 🍂! Hur blev det för er i år, vad tänker ni...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 910
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Valp 2025