Snart lägger jag ner...

J

Jockeyjoe

känns förjävligt varenda häst jag sätter mig upp på antingen i löp lr när vi ska gå jobb gör ju sönder, fast det är väl bara att vänja sig om man ska fortsätta och hoppas på en karriär i den här branschen. Någon som vart med om samma sak?

Sv: Snart lägger jag ner...

Jodå det har ju hänt. De är en tufft. Vad hände för dej?Är de några hästar som man kanske känner igen? :eek:

Det händer tyvärr att man har sådana svackor, det har vi tyvärr ALLA haft som ridit några år, själv blir jag bara på riden just nu… :( Men alla säger de att man skall bita i hopp och fortsätta. Det är tungt, men man måste, annars vinner ju oturen över en liksom!!! *kramar om* Om det känns bättre så är du inte ensam, speciellt just nu är det något skit med banan på Täby påstås det. Hästar bryter tydliggen ned på löpande band…
Det e bara tebaka upp i sadeln med dig!

/Ninni

mm jo jag vet har inte hållt på så länge drygt ett år, det hände när jag red löp på strömsholm, på min älskling Noblesse Oblige aja hon behövde iaf inte avlivas. Om man nu ska se det positivt

Hm, nu ska du inte gnälla gumsan, du gjorde så gott du kunde. Starten kunde varit bättre, det var ju inte ditt fel.

O min häst blev ju halt innan jag fick hem henne ens. Ser ut att vara rätt dålig prognos tyvärr, så du får nog vänta ett bra tag tills du får rida löp på henne. Stackars dig... Men hon är söt som socker om jag ska vara positiv.

När rider du nästa gång?

Stor kram från Christin. ;)

nej stackarn, vilken va de? ja tror de blir på jägers på derbydagen, på Petunia med 65kg hehe får se hur de går....

Spännande... Du lär ju inte behöva tänka på vad du äter inför det...

Nu står min söta pålla hos hingsten, sen får du rida bebben också om det blir någon.

Grattis!!! gör om det idag är du söt, jag kollar på loppet på nätet sen för jag JOBBAR som vanligt....Kram Christin.

Tack, tyvärr störk nadja henne i torsdags men... sitter upp på en ganksa fin häst nu på tisdag, Bebben,vem e de din nya lr? de gör jag gärna hehe

Jo hon står hos hingsten nu, Heart of Oak, och då kan det kanske bli en bebbe... Så den dröjer det innan du får rida, men hon är i alla fall betäckt nu och kommer väl snart hem. Ska behandlas om då i sitt förbaskade knä.
Bearbetar min pappa, för nu vill jag ha en till.

Håller tummarna på tisdag då, vet inte om jag jobbar, kanske kommer ut om jag har tur...

Kram C.

Men Oh! Du ska ju rida den lille prinsen jag är lite småkär i hos Alex! Hoppas verkligen att jag inte jobbar!

Hehe okej de låter bra, jaa han va jätte fin. är nöjd med 3:e platsen ja menar annika och henke e lite starkare finishen än vad jag e. kram

Jag gissar att du är där på torsdag, då ses vi för jag är LEDIG!!! Ses.

Ja va kul! Nadja startar ju både petunia o Luke i algarve finalen, så om du vill komma och hälsa på dom kan du ju alltid komma till ´gäststallet.

Menar du i löp? Sharp fox har jag tävlat 2gg ena gången blev jag 3:a och sen blev jag 6:a i sm

Hej o hå. Du kan väl rida lite dåligt ett par gånger på Alex lille kille, bara så han blir till salu RIKTIGT BILLIGT... :smirk: Tror du det funkar eller blir det möjligen ett ryttarbyte då. Tycker han är jättefin.
I plugget?

Jockeyjoe skrev:
Menar du i löp? Sharp fox har jag tävlat 2gg ena gången blev jag 3:a och sen blev jag 6:a i sm

ah de sharp fox nu ska se de är Basil va? blandar alltid ihopp alla dessa foxar hehe

kisse skrev:
Hej o hå. Du kan väl rida lite dåligt ett par gånger på Alex lille kille, bara så han blir till salu RIKTIGT BILLIGT... :smirk: Tror du det funkar eller blir det möjligen ett ryttarbyte då. Tycker han är jättefin.
I plugget?
hehe vi får väl se... bara om jag får rida honom när du köpt honom hehe

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 618
Senast: Badger
·
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
421
Senast: Redfox
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag känner mig konstant sysselsatt. Trots att jag bara jobbar 25%. När försäkringsbolaget skulle boka tid för husbesiktning så hade vi...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 524
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 111
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar