Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha nej det är ju inte de , det blir nya grimmor till min hyresvärds hästar och grimmskaft såg ju att det behöver vi i stalletJag ska dit lördag och söndag. Om jag ska fynda ngt eller inte beror på om jag hunnit köpa ngn häst eller inte, troligtvis inte och då kommer jag nog hålla i plånboken. Får se hur det går med den saken, inte lätt att hålla fingrarna i styr på Falsterbo haha...
vad för fin tavla behöver ju förnöja min lgh som är ett gammalt stall så stolpar och hålen för gallerna är kvarSka dit större delen av veckan, vi är ett gäng som åker. Älskar Falsterbo!!
Kommer kolla efter fina tavlor då vi ska kolla på hus och det fanns en jätteduktig konstnär där förra året, köpte en tavla som jag är väldigt nöjd med. I övrigt har jag ingen häst nu men kläder till en själv, körsbär och en jäkla massa glass blir det nog
Av många olika anledningar har jag aldrig tagit mig till Falsterbo. I år blir det eventuellt av och isåfall kommer jag inte att ha bil med mig. Någon som vet hur det går med bussar dit? Från Malmö?
Påtal om barn , jag lånar kollegans dotter för en dag ner till falsterbo och han säger bara jag ta du henne för en dags tur! sen är det som du skriver det beror på vädret med ! men samtidigt så tycker jag det är mysigt med att låna andras barnDottern har bestämt att vi ska åka dit minst en dag Om det blir fler dagar beror på väder och jobb.
I shoppingväg får vi se. Barnet skulle behöva nätta ridskor så att hon kan variera mellan ridstövlar och skor+shortchaps. I övrigt behövs det ingenting vad jag kan komma på.
Tack då vet jag!Det brukar gå mkt bussar mellan Malmö och Falsterbo så det lär inte vara ngt problem. Är nog tom smidigare att ta bussen än att köra bil, man slipper köerna.
jas så vad tråkigt , ja falsterbo är roligt ! jag kommer ju handla till hyresvärdens hästarÅh, Falsterbo är jätteroligt, men i år blir det inget. Ni andra får gärna visa bilder på vad ni köper!
Av många olika anledningar har jag aldrig tagit mig till Falsterbo. I år blir det eventuellt av och isåfall kommer jag inte att ha bil med mig. Någon som vet hur det går med bussar dit? Från Malmö?