SnÄlla HjÄlp Mej!

B

Bingoo

jag vill börja tävla min häst. och har kontaktat endel klubbar i sthlm men det verkar inte vara nån som har "gröntkort kurs".
Är det någon som vet någonstans dom brukar ha det?

:bump:

Sv: SnÄlla HjÄlp Mej!

kolla på distriktets hemsida.. där brukar de finnas info om vart de håller sånna kurser runtt om i ditt län !!
Lycka till :D

Jag måste fixa ett grönt kort före den 11 november, kommer inte ha några teorikurser utan pluggar hemma och gör/ skriver sen proven rakt av. Kommer göra detta på Södertörn. Om du vill kan jag kolla om det finns någon möjlighet för dig att haka på oxå? Jag har inte bestämt datum än. Hör av dig snart isf så ser jag om det går ifall du är intresserad :)

Oki, pratar med dom antingen imorgon, fre, eller nästa onsdag. Hör av mig när jag vet om det funkar :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har troligen åkt på nån form av stressutslag. Det kliar så jag blir tokig, självklart mest nattetid också. Har kontaktat vården och...
2 3
Svar
47
· Visningar
1 946
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 339
Däggdjur I min del av landet finns det inte vilda kaniner. Tydligen så har dock en del tamkaniner lyckats överleva i det vilda och blivit...
Svar
13
· Visningar
1 598
Senast: hastflicka
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 691
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar