Snälla behöver all hjälp jag kan få-

any_one

Trådstartare
jag måste ha reda på varför det svenska halvblodet ökar i efterfrågan internationellt.det är ett skolarbete jag håller på med och det är ganska brottom så de som vet något om detta ämne .snälla hjälp mig. :bow:

Sv: Snälla behöver all hjälp jag kan få-

Förr att dom numera lyckas så internationellt... Dom är ju så pass mkt bättre nu!!! Och absolut ryttarna också!!!!

Sv: Snälla behöver all hjälp jag kan få-

Vi importerar mer hingstar än vad man gjort innan och resultatet blir en mer internationell häst som fler vill ha.

Sverige visar ju också upp rasen bra. Många tävlingsryttare rider svenska hästar och då ökar ju intresset.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 075
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 540
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 601
Senast: Lavinia
·
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 862
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar