Jaha, inatt föddes då kanske min nya kisse Röd förstås, jag som inte vill ha rött. Och tyvärr är hon pytteliten. Så jag hoppas hon växer på sig och blir en ursnygg liten tjejja!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommer få samma problem med min tjocka katt när jag hittar en kattunge som faller mig i smaken, och jag är åtminstone just nu mest inne på att bygga nån slags "bur" där lilla kan ha fri tillgång till sin mat. Frågan är bara hur många gånger tjocka katten kommer fastna i hålet när hon försöker ta sig in
Haha var det H?Jag har alltid haft kittenfeeder eftersom skillnaden i energibehov hos äldre kastrater jämfört med 6-16 veckors kattungar är omvänt proportionell mot tiden de spenderar vid matskålen
Första försöken slutade med en klotrund 18-årig kastratherre som visste alla sätt i världen att vittja en låda. Med en låda i en låda, och alltihop fastskruvat i golvet blev det ordning
Haha var det H?
Han är helt klart en av de katter som gjort störst intryck på mig över nätet . Och så himla tjusig sen!Yes. Han var så att det tog ett bra tag innan jag fattade att han kunde ta sig in i den första lådan. Tyckte bara ungarna åt bra... Detta trots att han lurat mig så många gånger förr. Första kittenfeedern var placerad längst upp på ett galoppträd, han klättrade aldrig så högt så jag såg det... Och jag har väl berättat om den gången han stal en hel säck och gömde under soffan? Han gick och småtullade där på dagarna, men åt alltid upp maten i skålen först så jag fattade ingen förrän jag hittade säcken när jag storstädade. (Till mitt försvar ska sägas att jag bara hade haft honom ett par månader då.)
Man får inte bli försoffad när man har korat
Vad tråkigt... Hoppas att ER katt dyker upp snartJa alltså man kan ju säga att det blev lite lustigt. Ägaren hade missuppfattat mig och trodde det var den andra katten jag var intresserad av så den vi trodde vi skulle kolla på var redan tingad. Kattköpet får avvakta lite till!
Ja alltså man kan ju säga att det blev lite lustigt. Ägaren hade missuppfattat mig och trodde det var den andra katten jag var intresserad av så den vi trodde vi skulle kolla på var redan tingad. Kattköpet får avvakta lite till!
Vet hur det är . Känns som att jag inte gjort annat än att surfa på katter på nätet sista månaderna . Men till sist var hon där och flyttar hem till oss om två veckor. Snart har ni samma tur!Tack hörni Det hoppas vi också! När man väl ställt in sig på en till misse vill man ha det nu (!!)
Och jag har väl berättat om den gången han stal en hel säck och gömde under soffan? Han gick och småtullade där på dagarna, men åt alltid upp maten i skålen först så jag fattade ingen förrän jag hittade säcken när jag storstädade. (Till mitt försvar ska sägas att jag bara hade haft honom ett par månader då.)
Här med! Det hävdar iallfall katten.Kattens dag. Hm.... Här är det kattens dag varje dag
Meeh, du fattar väl hur spännande och GOTT förbjuden frukt smakar i jämförelse med något som man faktiskt FÅR äta?Och nu har en av mina damer (Tassa) slickat på grönmögelosten när jag var ner på toaletten. Jag tror inte hon far illa av det (och hon brukar gilla att slicka tzatziki och bearnaise) men det är alltså en kisse som kan dissa älgfiléputs!