Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Sorbe Men så skönt att de hittade vad som felades. Otäckt med allt som de små liven kan stoppa i sig.
@Sorbe : Gud vilken tur att de hittade tråden och att hon verkar pigg igen. När hon kommer hem får ni ha en lång lektion i saker en kissemiss inte bör äta.
Skönt att hon verkar pigg i alla fallHon är hemma nu. Tur att hon var försäkrad för dyrt blev det!
De hade tydligen haft tre mco:er inne just denna vecka med något illa i magen som de fått operera ut.
Starisen här hemma ska ta det lugnt och gå med krage i åtta dagar till. Tjena, hur ska det gå? Hon har fått ett eget rum här i huset för att hålla de andra katterna borta, för att få lugn och ro, inte hoppa runt och så vidare.
När vi varit hemma i fem minuter hade hon redan tagit sig ut två gånger! Varav ena gången utomhus...
Jag får väl vara en tråkig sambo mot min man och bli sambo med Star i några dagar innan vi släpper ut henne i resten av huset.
Hur hjälper ni era katter i värmen? Jag märker att mina är påverkade, helt förståeligt... Själv ligger man ju i en blöt pöl
Någon som vet hur länge katter föds på året och även när dom kan vara leveransklara?
Vaaaaaarmt!Hur hjälper ni era katter i värmen? Jag märker att mina är påverkade, helt förståeligt... Själv ligger man ju i en blöt pöl