Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon där ute som vet lite mer om burmilla? Blev lite käär när jag tittade in på en burmillauppfödares sida
Tex hur är deras aktivitetsnivå i jämförelse med andra raser?
Ah, vad synd men tack för svaretDen räknas nog som en av de aktivare raserna.
Ah, vad synd men tack för svaret
Förresten, läste också beskrivningen av brittiskt korthår och kom tänka på dina - "knappast!"
@MissFideli Hjärtformade röda trampdynan!
Jag har bestämt mig för att tatuera mig Denna blir det, tyckte den var så himla fin och smakfull! Katten ser lite brittlik ut också
Du borde komplettera med en torkställning och en garderob också. Och en gardinstång.
Bonnie löper nu i alla fall... Hanarna blir klara tidigast om 1,5-2 v. Suck...
Aaaarh! Ni skulle ju säga "nej det går absolut inte, ta inte hem den!"
Vi kommer nog åka och hälsa på henne om några dagar när vi kommer hem från semestern. Misstänker starkt att sambo kommer föreslå att vi tar den vägen hem istället för den vanliga. Hon skulle dessutom vara leveransklar helt lagom till att vi har semestrat färdigt för i år.. Vi behöver bara skaffa en transportbur till och köpa fler matskålar.
Jaha, där har vi haken! Vi kan inte ha fler katter för vi har bara två skålar av varje sort och vi kan ju inte ha olika modeller och mönster framme!
@Jozelle Så spännande med en bengal! Man har ju liksom läst en massa om dem och suckat och trånat fastän man vet att man inte passar som matte till en sådan katt och så verkar de så dyra..! Du får lägga upp med en massa bilder när de kommer i bildtråden!
Och välkommen
Ska ni ha henne? Annars går det säkert att hitta ett hem till henne. Hos mig t.ex