Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men åh vad roligt att denna tråd vaknat igen!
Har varit in här och tjuvkollat lite, så är glad att någon tog tag i det
Kan uppdatera med ett par bilder från mig.
Har hänt rätt mycket sedan sist med ponny
Fina Musse
Ska ni andra iväg på ARena i sommar?
Jag kommer att åka ner. Syrran ska rida också så blir en del ta hand om hennes häst misstänker jag.
@pink_angel Varit på kursen än?
Jag och min Donna har börjat arbetet från marken, min annars så lättlärda tjej har haft lite svårt med att förstå hjälpgivning för sluta men det har börjat lossna nu. I höst/början av vintern kommer vi att delta i kurs för Christofer och då har jag tänkt att skolorna ska sitta hyfsat från marken i skritt och trav iaf.
Jag kommer nog åka dit som fotfolk... är mycket passande ledig då. Men kanske får för mig att ta en ridplats om det finns kvar, blir allt lite sugen
Spännande med Christofer kurs, han var på Haväng nu när jag var där och höll clinic. Var väldigt lärorikt att vara med under dagen och se hästar och ryttare på olika nivåer och ta del av teorin. Speciellt kul att se Monika rida för honom såklart.
Vi kom faktiskt hem från kursen bara för några timmar sen, är helt överfylld av information hahah. Känner att jag gjort så fel i hela mitt liv typ, hur jag lyckats få hästen att se rätt schysst ut och kunna ett och annat är ett mysterium. Men är så lycklig att jag åkte dit! Har fått med mig så mycket att förvalta och jobba med. Vi har jobbat nästan enbart med min sits och idag knöt vi ihop det lite och jag fick även prova på skolorna lite som hon faktiskt gör bra. Hon fick många fina ord min lilla häst så känner att det kommer bli en väldigt rolig tid framöver bara jag får till min kropp som tyvärr inte är riktigt frisk men kan ju säga att den här "nya sitsen" gjorde de problem jag har mycket lättare att överleva. Nu ska jag bara se till att boka in mig hos Monika lite mer regelbundet så det blir lite struktur.
Bjuder på några bilder från veckan...
Alla utom Christofer har iaf någon plats kvar än så länge. Jag tycker att det är bra när det inte bara är väldigt rutinerade ekipage som vågar delta, roligt att de som är åskådare kan få se olika ekipage i olika delar av utbildningen!
Vi kommer att vara där hela helgen, troligtvis blir det övernattning också även om jag inte bor så väldigt långt därifrån. Känns gött att bara få nörda ner sig totalt i ett par dygn så skönt att slippa åka hem mellan dagarna.
Var det dina första lektioner för Monika?
Okej håll i er... skickade iväg det där magiska mailet och skrev att jag ville ha en ridplats på Arena2015. Ska bli hur kul som helst, nu tänkte vi lära oss trava vettigt tills dess. Tur det hinner bli ett gäng lektioner innan, vi kommer i alla fall bidra till en mer spridd nivå på ekipagen
Ja det ska bli jätteroligt rider för Monika där med så behöver jag inte bli nervös ^^ vem ska din syster rida för?Vad roligt! För vilken instruktör blir det?
Ja det ska bli jätteroligt rider för Monika där med så behöver jag inte bli nervös ^^ vem ska din syster rida för?
Så roligt att läsa om allas träningar.
Själv var jag på kurs i lördags för BJ.
Min ponny var så jäkla fin!
Lever fortfarande på lyckoruset!
Han bjöd på byten, piaff och Terre a Terre.
Så stolt över min skrutt!
Tänk att han för 3 år sedan knappt gick att svänga
Men så roligt! Och vad roligt med bilder.
Jag längtar så upp på hästryggen när jag ser dina fina biler!
Vad är det för ponny du har?
Detta är den utveckling vi gjort på de 3år jag haft honom.
Han hade en hel del problem när jag köpte honom men vi vet ju alla vilka underverk AR gör
Detta är den utveckling vi gjort på de 3år jag haft honom.
Han hade en hel del problem när jag köpte honom men vi vet ju alla vilka underverk AR gör
Idag var jag o tittade på Bentkursen på Blommeröd, kul! Någon annan som var där? Inte kommit ihåg o fråga innan.
Intressant med spövift och stillastående djur, något som gått mig helt förbi. Hittade en hel del russin även om det är just vår egna tränare som helt ändrat vårt synsätt på ridning. Glad att vi har henne