Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äntligen har jag fått till ett hyfsat videoklipp som visar Sockers sittande mjölktrampsmeditation han kör nästan dagligen.Numer är det nästan enbart på denna pläden han kör det. Jag kan förstå honom för den är jättemjuk och gosig och kanske liknar hans mammas päls.
Ni måste tyvärr klicka på bilden för att komma till videon, lyckades inte få upp den med direktspelning.
Men vad gör han med bakbenen?![]()
Men visst blev du överraskad?Paketen har kommit, bra så långt.
Dock beställde jag överraskningspaket för katt via mina premiepoäng som höll på att förfalla och fick kaninmat/godis.
Jag har mailat till zooplus och väntar på svar.
![]()
Ja absolut och Pälsfröken vart såå nöjd, hon tyckte det var väldigt spännande med ny mat och vad hon kastade i sig direktMen visst blev du överraskad?![]()
Paketen har kommit, bra så långt.
Dock beställde jag överraskningspaket för katt via mina premiepoäng som höll på att förfalla och fick kaninmat/godis.
Jag har mailat till zooplus och väntar på svar.
![]()
Bara dom hör av sig så jag vet om jag får behålla så kan jag absolut skicka det till dig.Haha, du kan skicka det hit istället
Har två kaniner och slår vad om att dom gillar det bättre än pälsfröken
Dom måste ju skicka ut nytt till dig![]()
Det är bara för hon ska visa vem som bestämmer och att hon har en annan mat och sovklocka.Jag förstår inte hur Nikita har en så fenomenal förmåga att väcka mig tio minuter innan mobilen ringer. Det spelar ingen roll om jag satt alarmet på halv sju eller halv tio, hon väcker mig ofelbart just innan.![]()
Jag förstår inte hur Nikita har en så fenomenal förmåga att väcka mig tio minuter innan mobilen ringer. Det spelar ingen roll om jag satt alarmet på halv sju eller halv tio, hon väcker mig ofelbart just innan.![]()
Tack @athena_arabians och @Lager ! Det var just kombinationen liten, omärkt och löpande katt som fick mig att reagera så starkt. Jag ringde även ett katthem/förening som tyckte att jag skulle ta in henne.
Katten är anmäld som upphittad hos polisen. Jag har satt upp mängder med lappar, i affärer och på lyktstolpar och på sophus och i parker och på lägenhetshusportar och... En annons har delats friskt av olika medlemmar på FB, och jag har just skrivit en ny i annons i en annan FB-grupp, men tyvärr finns det ju så många grupper, så det blir svårt att pricka rätt. Än så länge är det dock ingen som har hört av sig angående ägarskap av katten.
Dagen har spenderats till att försöka hitta någon som kan ta hand om katten, och imorgon förmiddag får katten tas hand om av det katthem/förening som tyckte att jag skulle ta in henne. Sedan ska Luna och jag åka hem till min mamma i några dagar och vila upp oss och få lite stöd efter ett par ångestfyllda dagar.Jag hoppas att det löser sig för den lilla sköldpaddsflickan också, men det bästa jag kan göra för henne nu är att låta henne komma till ett stödhem som kan hjälpa henne mer än vad jag kan.
Efter helgen ringde ägaren mig, och jag kunde bara referera vidare dit jag lämnat katten. Så den borde vara tillbaka i sitt ursprungliga hem. Jag kan inte ringa/smsa ägaren och fråga om hon har hämtat hem katten, för hon ringde från dolt nummer, men jag tar för givet att hon har gjort det.Vad har hänt med hittekatten? Är hon på hemmet nu, och har du hört nåt om det dykt upp en ägare?