Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@cirkus Hoppas det ger med sig![]()
Prassel i den lilla, men skulle helt klart rekommendera den stora. Mina har båda varianterna och den lilla är så gott som orörd, dom får bättre tag i den stora och kan kaninsparka den ordentligt.Hej alla underbara bukefalister med kattkoll nu är jag i farten igen
och har en liten fråga som garanterat kan redas ut här.
Mitt minne sviker men har för mig att Kng Kickeroo är skillnad på den stora och den för ungar? (mer än storleken då)
Var det prassel i den lilla eller hur tusan var det?
Tacksam för hjälp att reda ut detta då jag ska slänga iväg en beställning och tänkte ta med en sån med ev.
Mvh
Snurriga betjänten![]()
Stort tack för snabbt och utförligt svarPrassel i den lilla, men skulle helt klart rekommendera den stora. Mina har båda varianterna och den lilla är så gott som orörd, dom får bättre tag i den stora och kan kaninsparka den ordentligt.
Stort tack för snabbt och utförligt svar
Tål alltså att funderas på som du vet är ju Pälsfröken inte så lekfull så försöker väga för- och nackdelar om vad som kan fungera bäst.
Pälsfröken är tyvärr inte den som vill byta sort för ofta men efter en lång tid med envishet och en hög gråa hårstrån på betjänten har jag fått henne att äta blötmat.Jag försöker köpa olika smaker och variera. Det brukar funka här. Inte för att mina är i risk för svält direkt... men de är griniga och slutar äta om de får samma smak dag efter dag.
Är din mager så kanske du ska texta med bozita kitten att blanda i, där finns extra fett.![]()
En halvfull matskål med RC select, och vad gör kissarna? Öppnar med gemensam ansträngning städsköpsdörren, och river sönder den andra matpåsen med RC renal för att äta av den istället.
Är det inte enklare att bara äta i skålen? Väldigt mycket tid och energi för att få en annan smak av samma mat...
Nu har vi en liten skrutt här!Har inget namn till henne än, men det lutar åt Lina. Hon och Tuva fräser lite på varann men det går nog över snart
![]()
Gulle! Bilder?