Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beklagar sorgen, men det äär bättre att ta bort djuret än att låta det lida.Nu finns inte Smokie mer...
![]()
Imorse fick jag ett paket levererat till dörren (av Postnord - jo, det är sant!). Jag steg upp, tog emot paketet, ställde det precis innanför dörren, och gick och lade mig igen. Jag ser dörren från sängen, och så fort lagt lagt mig ser jag att Luna har lagt sig på kartongen... En sådan typisk KATT hon är! Så där låg hon och slumrade medan jag slumrade i sängen.
När det var dags att öppna paketet lite senare så hann jag inte mer än just det - öppna paketet - och plocka ut bubbelplasten innan något sa PIP och sedan hade Luna skuttat i lådan. Nog för att det var blötmat till Luna jag köpt, men hjälp, lite space kan man väl få? Under de kommande minuterna skuttade hon i och ur lådan flera gånger... Så den har fått stå kvar under dagen, vilket varit mycket uppskattat!
Det är alltid lika roligt när man köpt hem dyra leksaker, prasseltunnar, kattigloos och annat, och katten bara vill leka med och sova i kartongen![]()
Jag har haft en kartong i köket i över ett halvår nu eftersom M har utsett den till sin absoluta favoritplats. Den är ful och den står i vägen, men ingen i familjen har hjärta nog att kasta ut den när han älskar den så mycket. Han har själv bäddat med en liten filtDen är sedan länge tejpad med silvertejp för att överhuvudtaget hålla ihop
![]()
Hahaha! Det finns katter och sedan finns det - katter!Jag har haft en kartong i köket i över ett halvår nu eftersom M har utsett den till sin absoluta favoritplats. Den är ful och den står i vägen, men ingen i familjen har hjärta nog att kasta ut den när han älskar den så mycket. Han har själv bäddat med en liten filtDen är sedan länge tejpad med silvertejp för att överhuvudtaget hålla ihop
![]()
Jag har haft en kartong i köket i över ett halvår nu eftersom M har utsett den till sin absoluta favoritplats. Den är ful och den står i vägen, men ingen i familjen har hjärta nog att kasta ut den när han älskar den så mycket. Han har själv bäddat med en liten filtDen är sedan länge tejpad med silvertejp för att överhuvudtaget hålla ihop
![]()
Det är kartongerna som nästan rasar ihop som är bäst hälsar Pälsfröken, helt rätt gjort av M här försvann bästa favoriten av någon knepig anledning.
Blicken till betjänten när den veks ihop var inte nådig![]()