Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft en kartong i köket i över ett halvår nu eftersom M har utsett den till sin absoluta favoritplats. Den är ful och den står i vägen, men ingen i familjen har hjärta nog att kasta ut den när han älskar den så mycket. Han har själv bäddat med en liten filtDen är sedan länge tejpad med silvertejp för att överhuvudtaget hålla ihop
![]()
Funderar på att köpa denna och ha som kattgård, borde fungera va? Och ha med kattlucka så dom kan gå in/ut som dom behagar
![]()
Brunetten är förbannad. Hon försökte gå över ett hög vitkål som låg på sköljning i vasken. Tror inte att hon förstod att de flöt i ett par liter vatten.Hon klev rätt ut på bladen, ingen självbevarelsedrift alls, och stöp på näsan rätt ned i vasken såklart. Hela huvudet och båda framben genomblöta - förvånat tjut, hopp och rusning ut ur köket.
Stackars lilla fröken. Hon tjurar under elementet nu, och låtsas som morgonen förflutit helt utan blöta kontroverser.![]()
Ja? Det har den väl, dumma matte som tror något annat!
Jag hade gett rätt mycket för att få se det hela![]()
Aldrig sett något sådant... Är det tänkt som en förlängning av huset liksom? Med kattlucka ut till buren?
Det där är en kaninburmen ja, tänkte ha det med kattlucka så katterna kan gå ut och lufta sig lite
Oki... Tja. Testa och se vad de tycker? Den ser ju ganska skrymmande ut att ha utanför dörren - om de ska ha kattlucka?
Kommer göra om ett fönster i källaren till kattlucka så den kommer stå på gräsmattan
Kommer göra detAh! Tja. Testa och se?
Jag tror inte att Jordbruksverket tillåter det, tyvärr.Funderar på att köpa denna och ha som kattgård, borde fungera va? Och ha med kattlucka så dom kan gå in/ut som dom behagar
![]()
Utrymmen där katter hålls samt rastgårdar ska vara minst 6 kvadratmeter. Ytan ska vara minst 2 kvadratmeter per katt. Takhöjden ska vara minst 1,9 meter. Rastgårdar får gärna vara större men aldrig mindre än dessa mått.
Jag tror inte att Jordbruksverket tillåter det, tyvärr.(Om buren inte är mycket större än vad den ser ut att vara på bild, vill säga.)
Jag tror inte att Jordbruksverket tillåter det, tyvärr.(Om buren inte är mycket större än vad den ser ut att vara på bild, vill säga.)
Om det finns möjlighet att det kan hända igen så snälla ha en kamera som filmar dygnet runt.Brunetten är förbannad. Hon försökte gå över ett hög vitkål som låg på sköljning i vasken. Tror inte att hon förstod att de flöt i ett par liter vatten.Hon klev rätt ut på bladen, ingen självbevarelsedrift alls, och stöp på näsan rätt ned i vasken såklart. Hela huvudet och båda framben genomblöta - förvånat tjut, hopp och rusning ut ur köket.
Stackars lilla fröken. Hon tjurar under elementet nu, och låtsas som morgonen förflutit helt utan blöta kontroverser.![]()