Men vad läskigt. Hoppas att han repar sig och att det inte är något allvarligt.Lämnade Frasse på djursjukhuset i eftermiddags med hög feber, usch så jobbigt! Lilla Freja verkar ta det rätt bra i alla fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad läskigt. Hoppas att han repar sig och att det inte är något allvarligt.Lämnade Frasse på djursjukhuset i eftermiddags med hög feber, usch så jobbigt! Lilla Freja verkar ta det rätt bra i alla fall
Men nej, vad hemskt! Håller tummarna att det inte är något farligt och att han repar sig fort.Lämnade Frasse på djursjukhuset i eftermiddags med hög feber, usch så jobbigt! Lilla Freja verkar ta det rätt bra i alla fall
Men nej, vad hemskt! Håller tummarna att det inte är något farligt och att han repar sig fort.![]()
Men vad läskigt. Hoppas att han repar sig att det inte är något allvarligt.
Tack alla! Ska hämta honom kl 16! Dom har inte kunnat ställa någon diagnos mer än att han har en inflammation i kroppen. Men febern är borta så han ska få komma hem och fortsätter han vara pigg behöver vi inte in förrän slutet av nästa vecka för nya blodprover![]()
Håller tummar och tassar här.Och vi ska tillbaka kl 11,45 idag... Febern gick upp igen och han verkar ha problem att svälja torrfodervåtfoder mousse går bra, hoppet står till ett grässtrå i svalget
Och vi ska tillbaka kl 11,45 idag... Febern gick upp igen och han verkar ha problem att svälja torrfodervåtfoder mousse går bra, hoppet står till ett grässtrå i svalget
Inskriven igenmen den här gången ska han få bätre mediciner än bara dropp
@Mumfie Säg åt gubben att han kan få låna min Pälsfröken men bara när det ska klippas bakklor
Sen tror jag inte han vill se en katt mera och ännu mindre ha någon i närheten
Sikken idiot till gubbe![]()
Jag kan även sponsra med en och annan fin hårbollHaha ja, det kanske är något sånt som behövs. Nu får han ju bara de bra delarna, gulla och mata, han slipper kaskadspyor, diarré och dyra veterinärbesök![]()