Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!@Lii Hur har det gått med lilla Frasse? Jag har tänkt jättemycket på er.
Har aldrig hört den om morrhåren, men sett hur katter kan åla sig genom miniminiutrymmen som inte borde vara möjliga. Men är det inte så att bara de får genom huvudet så går resten att få med?Att katter har morrhår för att se till att de inte går genom ställen de inte kommer igenom är en ren lögn. Nikita har jättelånga morrhår men det är otroligt vad hon kan åla sig igenom. Hade balkongdörren öppen en liiiiiiiten springa och plötsligt är katten utanför inte innanför. Hur sjutton hon kom ut är mer än jag fattar![]()
Har aldrig hört den om morrhåren, men sett hur katter kan åla sig genom miniminiutrymmen som inte borde vara möjliga. Men är det inte så att bara de får genom huvudet så går resten att få med?
Med morrhårens hjälp kan katten också bedöma, om en öppning är tillräckligt stor för att den skall komma igenom.
Fast hon gjorde väl bedömningen att det skulle gåSaxat från Agria:
Uppenbarligen har Nikita aldrig hört talas om det!![]()
Fast hon gjorde väl bedömningen att det skulle gå![]()
Fast de gör nog inte enbart bedömningen med topparna av morrhåren.Jo men jämför man Nikitas morrhår med vad hon kan ta sig igenom är det helt otroligt. Jäkla katt.![]()
Grattis, vad roligt!Hurra, det blir katt igen! Ska skriva papper i veckan och hämtar nästa helg förmodligen.
Får väl se om hon får plats i buren och om klösträdet är tillräckligt stabilt för henne.
Hmm... Lite rädd att Luna har en UVI på gång igen.
Jag har alltid den lilla utställningstoalådan ståendes framme, inte för att användas som låda utan för att Luna tycker att den är en utmärkt liggplats. Den har alltså ingen sand eller någonting, utan är helt tom.
Nu ikväll satte sig Luna och kissade i den här lådan (hennes liggplats!?), vilket hon annars endast har gjort när hon har UVI... Det kom dock rikligt med kiss. Men hon är liksom 100 % rumsren, förutom när hon har UVI, därav min reaktion. Tyvärr har jag varit borta på jobb hela dagen, så jag vet inte hur hon har haft det tidigare idag. Jag får hålla koll under natten och morgondagen, och hoppas att det bara var ett hjärnsläpp hon fick. Jag är inte säker på att jag rent känslomässigt klarar av att hennes njurar blir sämre. Inte redan nu.
Hoppas bara inte att hon kissat i sängen under dagen...![]()