Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Denna fixering vid att sova i tvättkorgen... vad är grejen med det? Lukten av mina skitiga kläder? Den gosiga upplevelsen av svettig tjockplast emot pälsen?
Brunetten väger ju sina stadiga 5,5 kilo så henne råkat jag inte bära ned av misstag längre, men lilla Skönhetsmissen har blivit bortburen någon gång och upptäckts lagom till tvättmaskinsinfyllningen.. så även Brunetten när hon var en liten fjantfia på vekliga 1 kg i full fräs växtfas.
När jag stänger tvättpåsen blir det ett himla rabalder när de försöker hoppa ovanför påsen för att bryta sig in. Kanske ska testa att köpa en egen påse bara till dem.
Hur går det med din räv @cirkus ? Har han kommit tillrätta?
Fy farao vilken mardrömNej.
Imorgon kommer en IDhund igen.
Grannens siameshonor löper och har rastgård ute - men han har inte visat sig där. Så mitt hopp är nästan borta - han är nog långt bort, stulen eller död
Usch.Nej.
Grannens siameshonor löper och har rastgård ute - men han har inte visat sig där. Så mitt hopp är nästan borta - han är nog långt bort, stulen eller död
Nej.
Jag säger också att jag har tre vita katter hemmaJag var till en början nästan lite tveksam på om Alice verkligen var en sköldpadda, trots de rätt så tydliga tecknen i ansiktet. Men nu syns det verkligen på resten av kroppen, hon är sådär härligt spräcklig
![]()
(Jag passade på att ta en bild medan hon krävde lite mys)
Så det här är en lila och créme färgad sköldpaddaOch ja, svansen verkar vara nästan helt lila.
... fast jag slutar ibland med att kalla henne vit ändå bara för att förenkla saken för utomståendeHon är inte särskilt mörk.
Ragdolls är visst alltid vitaJag säger också att jag har tre vita katter hemma. Det blir enklast så, även fast Biggan är mest brun och de andra två mest grå.