Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Värt ett test@Gimlan: Mina blir helgalna av Dreamies Whiskas med samma stuk går också bra (hård yta-mjuk insida). De gillar också Feline Greenies som är bra för tänderna.
Min är ju tyvärr inte matglad alls... Torrfoderjunkie iofs med SÅ kul är det inte. Kött fattar hon inte vad det är Blodpuddning - ja, kanske.@Gimlan nu får mina torrisar, men de får ju inte de annars (och så är de väldigt matglada).
Annars brukar jag köpa torkad kyckling för hund och klippa ner i mindre bitar (om vi ska t.e.x till veterinären). Har gjort hundgodis genom att torka blodpudding i ugn till hund. Funderar på att köra det samma till mina katter fast i mindre bitar, mina älskar när det luktar mycket.
Hur ställer hon sig till vanlig kyckling?
Testat@Gimlan mina katter fullkomligt älskar kycklinghjärtan! Lägger bitarna i varmt vatten (inte kokande) så att de blir ljumna och klipper det sedan i mindre bitar. Lite äcklighetsfaktor för min del, men jag lovar de hummar medan de äter!
Min äter inte ens tillagad kyckling men ska kanske våga testa torkad. Hon gillar ju torrfoder.Om den inte är grillad hon avskyr allt som är rått, inklusive kyckling. Kokad, njaaa, grillad och köpt i butik, yum!
Testat
Min äter inte ens tillagad kyckling men ska kanske våga testa torkad. Hon gillar ju torrfoder.
Sa jag att hon var lite kräsen? (Märks det att jag är LITE frustrerad? Vi har 1,5 kilo torrfoder hemma och säkert tio förpackningar blötmat som hon inte vill ha..)
Jag har aldrig träffat på en så kräsen katt tidigare,kräsna ja, men inte på den här nivån - men jag är uppenbarligen inte ensam...
De senaste katter jag bott ihop med har dock varit stackars hittekatter som ätit ALLT de kommit över så kontrasten är enorm...
Nikita är väl inte kräsen på så sätt att om hon bara fick äta RC torrisar skulle hon vara glad. Men nej, dumma matte vill att hon ska äta bättre mat. Iofs tror jag att vi gör katterna kräsna, min systers katt är från Stockholms katthem och är från ett missbrukarhem som bara lämnade honom och hans syskon när de blev vräkta mitt i vintern. När Bosse kom så åt han allt, numera är han fruktansvärt kräsen och äter bara Sheba och Hills specialfoder för lederna, vad det nu heter.
Varför är inte katter som hundar och äter allt?
Inte till mig med min sorterar ut eller äter inte alls...
Mina katters uppfödare och hon som på sätt och vis äger katterna fortfarande, är död. Hon hittades mördad idag. Eller igår då. Jag sitter här, alldeles tom. Vad gör jag nu liksom? Båda katterna är ju dräktiga.