Vad i helveteMina katters uppfödare och hon som på sätt och vis äger katterna fortfarande, är död. Hon hittades mördad idag. Eller igår då. Jag sitter här, alldeles tom. Vad gör jag nu liksom? Båda katterna är ju dräktiga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad i helveteMina katters uppfödare och hon som på sätt och vis äger katterna fortfarande, är död. Hon hittades mördad idag. Eller igår då. Jag sitter här, alldeles tom. Vad gör jag nu liksom? Båda katterna är ju dräktiga.
Precis som jag skrev i andra tråden så beklagar jag verkligen. Jag tror och hoppas på att det kommer lösa sig med de kommande kullarna. Det blir ju mycket med det praktiska, men SVERAK och andra uppfödare borde kunna leda dig genom detta. Stor kram!Mina katters uppfödare och hon som på sätt och vis äger katterna fortfarande, är död. Hon hittades mördad idag. Eller igår då. Jag sitter här, alldeles tom. Vad gör jag nu liksom? Båda katterna är ju dräktiga.
När har ni kastrerat era katter?
Vår äldsta på 1,5 kastrerades när han var typ 7 månader och minstingen är 5mån nu.
Vad i helveteundrar om sverak har nån katastrofplan för liknande situationer, nån lär ju kunna regga kullarna liksom. Usch vad hemskt, kram på dig.
Men vad fintJag blev uppringd av sverak idagVi är flera som hamnar lite i mitten nu, men dom sa åt mig att inte tänka på det. Dom måste dra ihop ett styrelsemöte, men sen kommer dom hjälpa oss så gott det bara går.
Jag har fått flera erbjudanden om ekonomisk hjälp också, jag sätts ju lite tight till med 2 kullar samtidigt. I första hand tänkte jag klara det själv, men å andra sidan så skulle man kunna ta emot och sen när pengarna kommer in för kattungarna så kan man ju sätta över motsvarande summa till ett katthem eller så.
Hur hade du lärt in vänta?
Tips på gott godis har vi några!Nån som har tips på nått supergot godis till katt?
Nu har vi bokat tid för kastrering! De hade en kampanj nu fram till slutet av feb. där det kostade 700kr istället för 1200krSom hittat! Kastreringen blir av 23e feb, då är Iso 6mån.
Jag har lite ångest över det där. Har ju tänkt att kastrera Brunetten före första löpet, men håller på och velar hela tiden. Är det bättre att hon får löpa en gång, rent fysiskt? Blir sådär barnsligt uppskärrad över att hon ska få narkos och att någon ska skära i hennes lilla kropp, och att hon sen ska vakna och kanske ha ont och vara förvirrad och ensam...![]()