Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm, varför känner jag igen mig själv så väl hos Chloe ...
Du och jag Chloe, du och jag
Kan rapportera att Lumis dejt är lyckad och att de har parat sig massor. Har fått både bild- och filmbevis från hanägaren. Jag var extremt nervös när vi lämnade henne. Man kan ju inte vara säker på att mitt val av hane är godkänt av Lumi. Hanen bor ju dessutom 30 mil bort så det hade känts tråkigt om hon hade helt kommit ur löp eller inte velat para sig. Nu blir det en nervös väntan för att se om det tagit sig, och sen ännu mer nervös väntan till kullens nedkomst om allt går som det ska. Jag kanske kommer få min efterlängtade kull till sist efter 3,5 års kämpande i motvind
Hon är en ragdoll .Vad är Lumi för ras?
Mina som normalt alltid klagar på att de inte får gå ut har sovit tillsammans med mig i sängen hela dagen, trots öppen ytterdörr.Mina damer meddelar att nog för att de gillar värme så blev den här värmeböljan för mycket. Kan någon vara vänlig att skruva ner temperaturen?
Det har legat utplattade i skuggan hela dagen och tittat förebrående på mig när jag gått förbi
Ingen mat går åt i värmen. Skönhetsmissen nosade grinigt efter att ha snattrat och sprungit kring matskålen 20 minuter för att jaga upp mig, men sedan kom hon på att det inte var så intressant trots allt. För varmt.
Blötmat får hon bara på kvällen när det är svalare och jag låter den inte stå framme lika länge.
Nikita är likadan, min lägenhet är jättevarm, och trots att hon är burma = päls anpassad för varma klimat så äter hon mindre. Blötmat får hon bara på kvällen när det är svalare och jag låter den inte stå framme lika länge. Torrisar finns hela tiden. Jag får bara se till att hon dricker tillräckligt mycket och ha nere persiennerna för att ge lite skugga. Idiotkatten ligger ändå och sover på fårskinsfällen eller högst uppe på bokhyllorna trots att jag fixat flera mörka svala sovställen.