Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis så upplever jag det med Sauron också @zassoo Kan en av katterna bo hos nån släkting ett tag? Vet inte hur och om det skulle hjälpa men det känns som om ni allihopa kanske behöver få chilla lite ett tag.
Snarkande fröknar. Den ena var mystiskt försvunnen ett bra tag och jag snokade tillslut oroligt runt på alla de vanliga ställena i min lilla lilla lägenhet. Hon dök upp när maten serverades. Hade väl varit en tur till Narnia...
Undrar om alla katter har ett portabelt svart hål eller port till en annan dimension?
Oj vad sugen jag blev på att tatuera mig!http://www.buzzfeed.com/elainawahl/classy-cat-tattoos-every-cat-lover-will-adore#.onwB67xJ7
Katt-tats... En del är jättefina!
Jag har faktiskt läst någonstans om att kiwi kan ha någon slags effekt på katter, som mynta men i lägre effekt. Men vet inte hur sant det är, men kanske om din kiwi hamnade under soffan?Hittade en kiwi under soffan idag. Den ni.
Jag bara den var kul att spela boll med Båda coonisarna är ohälsosamt intresserade av frukt faktiskt, men det handlar nog mest om defekta exemplarJag har faktiskt läst någonstans om att kiwi kan ha någon slags effekt på katter, som mynta men i lägre effekt. Men vet inte hur sant det är, men kanske om din kiwi hamnade under soffan?
Jag bara den var kul att spela boll med Båda coonisarna är ohälsosamt intresserade av frukt faktiskt, men det handlar nog mest om defekta exemplar
skönt att det inte bara är mina som är små iblandBritterna gillar körsbärstomater... Men det är nog mer för att de rullar iväg roligt och matte blir arg och försöker jaga reda på tomaterna samtidigt som fröknarna försöker sno dem och gömma under soffan.