Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ni provat att ge dom Zylkène? Fick vansinnigt bra resultat på Sauron med det. Håller tummarna för ett mirakelFem månader senare och mina katter är fortfarande inte sams Jag vet inte vad jag ska göra, känns hemskt att hela tiden ha en av dem instängda i ett rum... Men de är inte i närheten av vänner än, Tesla rusar ideligen fram mot Sessan men blir stoppad av gallret, Sessan fräser så fort Tesla kommer närmare än en meter och de är inte avslappnade förutom när vi distraherar dem med annat. Och ja, vi har gått extremt långsamt framåt och tagit det steg för steg och de har varit ok med det så långt men så fort vi tar ett steg längre så går det såhär.
Vet inte vad jag ska ta mig till. Hur länge är det rimligt att fortsätta försöka? Ser liksom inga framsteg alls
Har ni provat att ge dom Zylkène? Fick vansinnigt bra resultat på Sauron med det. Håller tummarna för ett mirakel
Gillar Zylkène bättre. Jag beställer från Apotea på förpackningen står det dels om kortvarigt behov men även "längre behov: 1-2 månader". Jag blandar det i blötmaten och det går i utan knot. En gång om dagen.Nej, vi har inte provat det, kanske kan vara värt att testa. Feliway har vi inpluggat men jag märker ingen som helst skillnad. Ser också att jag kanske överdrev lite i mitt senaste inlägg mitt i natten, SÅ illa är det inte varje gång men det går inte mycket framåt. Men vi har tagit nya tag igen, ska prata med sambon så ska vi försöka få tag på Zylkene. Har dock läst att det är till för enstaka situationer, hur ofta/länge kan man ge?
Gillar Zylkène bättre. Jag beställer från Apotea på förpackningen står det dels om kortvarigt behov men även "längre behov: 1-2 månader". Jag blandar det i blötmaten och det går i utan knot. En gång om dagen.
Lite för modig för sitt eget bästa kanske. Men hon håller koll på sina domäner, det gör hon. Men nu har jag sagt till henne Att nästa gång räven kommer ska hon komma in och skvallra så hjälper vi henne jaga bort den.@Klara: DUKTIG kisse!