Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har era katter skav?
Brunetten har en liten hudyta med pälsbortfall/skav/exem på bakhasorna, framförallt ena som har en liten fläck som nästan är pälslös (kanske 3-4 mm rakt över). Huden är ljus och fin, verkar inte irriterad, och hon kliar inte.
Ngn som stött på nåt liknande? Tänkte ringa o rådfråga vet i veckan för säkerhetsskull. Men är det exem borde hon väl rimligen ha det på fler ställen än bara just hastippen?
Ingen ny mat eller sand, samma tvättmedel till sängkläder/filtar etc där missarna sover. Skönhetsmissen har ingenting liknande. Såg det tydligt idag för att jag vaknade med Bs bakdel i ansiktet...
Nej, inte vad jag kunnat se. Men det är inte håret på "sittytorna" som är avskavda?Har era katter skav?
Så har mina också Helt normaltHar era katter skav?
Brunetten har en liten hudyta med pälsbortfall/skav/exem på bakhasorna, framförallt ena som har en liten fläck som nästan är pälslös (kanske 3-4 mm rakt över). Huden är ljus och fin, verkar inte irriterad, och hon kliar inte.
Ngn som stött på nåt liknande? Tänkte ringa o rådfråga vet i veckan för säkerhetsskull. Men är det exem borde hon väl rimligen ha det på fler ställen än bara just hastippen?
Ingen ny mat eller sand, samma tvättmedel till sängkläder/filtar etc där missarna sover. Skönhetsmissen har ingenting liknande. Såg det tydligt idag för att jag vaknade med Bs bakdel i ansiktet...
Det är inte lätt att surfa när någon strycker sig mot mushanden...
Vilka fina katter ni har allihopa Jag kan inte låta bli att titta in här trots att jag är utan katt sedan ett halvår tillbaka. Min älskade kisse fick somna in i vintras och mitt hjärta skriker efter en ny katt, men det får nog tyvärr vänta i ett par år Innekatt skulle inte fungera här hemma, och jag vet inte om jag vågar ha en till utekatt här. Vi bor i ett lugnt bostadsområde med fartbegränsningar på max 50km/h och vi bor som ensamt hus på en avtagsväg med en liten skog mellan tomten och närmsta väg och åt de andra hållen är det stora villaträdgårdar. Jag har aldrig hört talas om att någon katt blivit påkörd i om rådet men ändå känns det.. Läskigt? Jag vet inte. Det finns så mycket faror i världen för en liten katt, och jag skulle inte kunna förlåta mig själv om den blev påkörd.
Under tiden får jag stilla min längtan med att krama om stallkatterna och läsa om era underbara katter
Du har ju redan själv svarat på det, för att du är världens sämsta slav.Nikita är sur som ättika, satt och behövde plöja igenom en tjock pärm om SCB och ladda över grejor på plattan och Nikita krävde gos = lägga sig tvärs över pärmen och sitta på plattan och samtidigt stoppa upp rumpan i mitt ansikte. Jag, lyfte försiktigt ner henne några gånger och nu ligger hon i sin korg på trädet och surar. Jag är uppenbarligen världen sämsta slav någonsin. Varför får jag svåra skuldkänslor och funderar på att muta med favogodis så vi blir sams?