cili
Trådstartare
Ifall katten försvinner så är det bra att uppgifterna finns på båda sidor, eftersom man inte vet var folk kommer testa att sökaVarför?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ifall katten försvinner så är det bra att uppgifterna finns på båda sidor, eftersom man inte vet var folk kommer testa att sökaVarför?
Det är snart två år sedan de registrerades i SKK. Kan jag göra det såhär långt efteråt? Och i så fall, hur gör jag? (Om du har tid och lust att svara, annars googlar jag.)Ifall katten försvinner så är det bra att uppgifterna finns på båda sidor, eftersom man inte vet var folk kommer testa att söka
Jag mailade Sverak, så la dom in samma uppgifter som står på SKK. Det var kostnadsfrittDet är snart två år sedan de registrerades i SKK. Kan jag göra det såhär långt efteråt? Och i så fall, hur gör jag? (Om du har tid och lust att svara, annars googlar jag.)
Lite nyfiket frågat: hur ofta rensar ni kattlådan(orna), tömmer helt, skurar ur?
Kakan har också besökt veterinären idag.
Så nu har det kostat 850 kr för att hon skulle bita sönder klon. Men, men, det är inte mycket att göra åt, det som har skett har skett och att gå runt och hoppas att det skulle lösa sig självt skulle inte fungerat för mig. Känns bra att det är tittat på av någon som vet vad den pratar om och så väntar en antibiotikakur i 16 dagar, så nu lär jag köpa hem ännu mer gourmetburkar så hon får i sig medicinen (den ska strös över maten). Behöver även köpa omega 3-tillskott till henne, för klornas skull, så nu ska jag leta reda på var jag hittar sånt
Såhär tjusig var hon igår. Nu har hon inget bandage längre, men har en större tratt så hon inte når fram med tassen.
Eller ja, just nu har jag henne i sele i soffan utan tratt, känns bra att hon får vara utan den och tvätta resten av kroppen när hon är under konstant uppsikt
Ja, sån jäkla otur att det skulle bli så illa! Veterinären hade tydligen pratat om att det kunde vara något brutet ute i tån också (vet inte riktigt vad, jag var inte med), men att det i så fall skulle läka ut av sig självt. Har googlat mig till ett tillskott som verkar bra i alla fall, så det ska jag nog klicka hemStackaren . Kika om djurapoteket har något.
Jag sitter och funderar om jag ska ta det på försäkringen. Har 1500 i självrisk.
Haha pungen ska det ju stå!!
Anledningen till att jag undrar är att vår kattunge inte har en pung (???) eller kan man missa den? Blir inte klok på alla rumpbilder som visar kön.
Lite nyfiket frågat: hur ofta rensar ni kattlådan(orna), tömmer helt, skurar ur?
Jag har ju bara en katt och därmed också en kattlåda som är välfylld med sånt där träströ. Absorberar otroligt bra, både lukten och kiss/bajs.
Jag är ju sån där att jag vill inte under några som helst omständigheter känna ens en aning av lukten från kattkiss/kattbajs där jag bor, så jag rensar lådan en gång om dan, tömmer den helt på strö och skurar ur lådan varannan vecka och fyller den sen med nytt strö.
Hur gammal är den? Kan du ta en bra rumpbild?
Är det där din kisse på bilden? I så fall skulle jag bli förvånad om du kände nått, solklar tjej ju!Han är 17v nu, och som sagt så varken syns eller känns någon pung.
Bilderna på google visar dock att om det hade varit en tjej hade det suttit närmare varandra?
Nu får du hålla kurs, hur ser man skillnad?Är det där din kisse på bilden? I så fall skulle jag bli förvånad om du kände nått, solklar tjej ju!
Är det där din kisse på bilden? I så fall skulle jag bli förvånad om du kände nått, solklar tjej ju!