Tack för input om hur ni andra tänker/har gjort med inackordering. Jag får nog suga lite på den karamellen innan jag bestämmer mig helt Lite skrämmande är det ju. Blir en stor förändring. Och är mest orolig över att jag är så konflikträdd att jag inte ska våga säga ifrån och ha mina egna regler i mitt eget stall. Men det är lockande att ha någon att hjälpas åt med och som sagt ridsällskapet. I nuläget får min man som har noll hästintresse ställa upp när det krisar med stallskötsel, som ridsällskap(på cykel ) och lyssna på mina grubblerier om hästarna
Men vi får se, om det blir så att mina hästar trivs superbra på lösdrift och jag väljer att ha dom där året om så vill dom kanske inte ha hästen hos mig. Deras står på lösdrift nu och jag tror att anledning till att dom vill ha hos oss är att den inte trivs på lösdrift på vintern utan vill ha box.
Men vi får se, om det blir så att mina hästar trivs superbra på lösdrift och jag väljer att ha dom där året om så vill dom kanske inte ha hästen hos mig. Deras står på lösdrift nu och jag tror att anledning till att dom vill ha hos oss är att den inte trivs på lösdrift på vintern utan vill ha box.