Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här medFöljer tråden som jag gjorde med förra.
Någon här som alltid haft eget stall ensam och sedan skaffat inackordering? Jag har ju alltid varit ensam i mitt stall sen jag var liten och fick min första ponny. Nu när det nya stallet byggs kommer det finnas extra plats och närmaste grannen är intresserad av att ha sin där. Känner dom inte jätteväl(mor och tonårsdotter) men dom verkar jättesnälla och lättsamma det jag träffat dom hittills. Dottern har ridit min ungponny några gånger. Tänker att jag äntligen slipper att alltid rida ut ensam, någon att bolla hästeriet med och även naturlig hjälp när man t.ex ska resa bort. Även lite avlastning när man jobbar osv.
Men lite skrämmande är det ändå
Stallet har ju alltid varit min "fri-zon" där jag får vara för mig själv, allt är mitt och jag gör allt precis som jag själv vill. Nu måste man ju anpassa sig lite även fast det är jag som är stallägare. Tycker även det är lite svårt att ta stallhyra. Det är ändå ett enkelt stall. Tänker att jag kanske bara tar betalt för elen och foder om dom vill fodra med vårat hö. Är överlag lite enstöring, gillar inte alltid att umgås
Jag har haft inackorderingar i perioder, men totalt blir det väl över 10 år.Någon här som alltid haft eget stall ensam och sedan skaffat inackordering? Jag har ju alltid varit ensam i mitt stall sen jag var liten och fick min första ponny. Nu när det nya stallet byggs kommer det finnas extra plats och närmaste grannen är intresserad av att ha sin där. Känner dom inte jätteväl(mor och tonårsdotter) men dom verkar jättesnälla och lättsamma det jag träffat dom hittills. Dottern har ridit min ungponny några gånger. Tänker att jag äntligen slipper att alltid rida ut ensam, någon att bolla hästeriet med och även naturlig hjälp när man t.ex ska resa bort. Även lite avlastning när man jobbar osv.
Men lite skrämmande är det ändå
Stallet har ju alltid varit min "fri-zon" där jag får vara för mig själv, allt är mitt och jag gör allt precis som jag själv vill. Nu måste man ju anpassa sig lite även fast det är jag som är stallägare. Tycker även det är lite svårt att ta stallhyra. Det är ändå ett enkelt stall. Tänker att jag kanske bara tar betalt för elen och foder om dom vill fodra med vårat hö. Är överlag lite enstöring, gillar inte alltid att umgås