Snabbfråga ang ställning

N

Nortra

Jag har lite hjärnsläpp just nu, men i LA1 programet i den förvända galoppen, vilket håll ska dom vara ställda åt då? Har läst igenom ett av mina program och på de står det "tänk på ställningen".. Och jag kommer då självklart inte ihåg vad jag gjorde:angel::crazy:

Sv: Snabbfråga ang ställning

Hästen ska var ställd åt galoppsidan (utåt i förvänd) alt. rak

Sv: Snabbfråga ang ställning

Jag har lite hjärnsläpp just nu, men i LA1 programet i den förvända galoppen, vilket håll ska dom vara ställda åt då? Har läst igenom ett av mina program och på de står det "tänk på ställningen".. Och jag kommer då självklart inte ihåg vad jag gjorde:angel::crazy:

Viktigt att hästen är ställd i galoppsidan dvs höger i höger galopp, vänster i vänster galopp.

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 558
Senast: Raderad medlem 149793
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 798
Senast: Lavinia
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 195
Senast: Sirap
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
525
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025