Snabb som blixten

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jamtland

Trådstartare
Hur kan en bebis som inte ens fyllt ett år vara så attans snabb?!
20060130011.jpg


Jenny-som vände ryggen till i knappt 10 sekunder...
 
Sv: Snabb som blixten

Ja du, Edwin (14mån) här han kann allt:devil: :angel: . Nu har vi grindar i hela huset.

Han är uppe på en stol på två röda och sen tar man sig vidare upp på bänkar och bord och fixar så dom är rensopade...

En bonus är ju om det är en hylla på väggen också:angel: .

Så stolar får inte vara i samma rum som han och soffbordet står inputtat i en hörna.
Fönsterträden har varit i golvet nästan alla och ser aningen luggslitna ut.

Fjärrkontroller och telefoner är favoriter som man gör nästan vad som helst för att få tag i.
Men vad är materiella ting när man har en sådan här goding:love: :love: .

P6280013.jpg
 
Sv: Snabb som blixten

Jag stod i badrummet och borstade håret och pratade med en kompis som stod utanför. Min 9 1/2 månaders son kom krypande bakom mig in i badrummet och helt plötsligt hoppas kompisen fram. Sonen var p väg ner i toastolen. Han hade ställt sig upp och fått syn på vattnet och skulle ta tag i det. Jag hade inte märkt något, ryggen mot honom som jag hade....
 
Sv: Snabb som blixten

Mina bröders kusinbarn, då 1 år, drog ut alla lådorna i köket, klättrade upp, stod på köksbänken med en Orrefors vas i näven när mamse kom in... Samma ung:devil: hade sele i matstolen och matstolen fastsatt i köksbordet... Ja finns mycket som den ungen har gjort, idag är han 3 år, minst lika galen idag, och det har smittat av sig på hans kusin också, eller så sitter det i generna.....
 
Sv: Snabb som blixten

Du kan nog inte skrämma mig. Svärmor har berättat hur sambon var då han var liten, så jag vet vad Stina har att brås på...

Jenny
 
Sv: Snabb som blixten

Vad är det värsta du kan tänka dig...?
Lovar att min yngste gjort det!
Lock på spälsängen - innan han kunde gå...
 
Sv: Snabb som blixten

Haha just det med lock på spjälsängen tänkte jag på när det handlade om :devil: ungar som är företagsamma... Vet en bekant som hade det... :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 830
Senast: gulakatten
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 114
Senast: Therese1988
·
Småbarn Vi är mitt uppe i att ta bort blöjan för dottern som är knappt 2.5 år. Det går upp och ner, men ändå över förväntan. Vi valde att ta...
2
Svar
23
· Visningar
2 346
Senast: Crossline
·
Hästmänniskan Vi är en familj med dotter som vill tävla inom hoppning som slås utav kostnaderna för att ha häst i Stockholmsområdet. Vi två...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 148
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Tjockistråden 4
  • Knyppling

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp