Snabb fråga om hållbarhet

Saeta

Trådstartare
Kycklingfond på flaska, ekologisk om det har någon betydelse.. Jag glömde att ställa in den i kylen efter att jag öppnat den. Det står på att öppnad förpackning ska förvaras i kyl. Ställde dock in den i kylen efter kanske 3-4 dagar...

Hade ni använt den i mat (soppa) eller är det bara att kasta?

Kycklingfond på flaska, ekologisk om det har någon betydelse.. Jag glömde att ställa in den i kylen efter att jag öppnat den. Det står på att öppnad förpackning ska förvaras i kyl. Ställde dock in den i kylen efter kanske 3-4 dagar...

Hade ni använt den i mat (soppa) eller är det bara att kasta?

Jag hade använt. Brukar oftast inte ens ha köpefond i kylen.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 919
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 531
Senast: Calmiche
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 356
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar