Smutsig skimmel

Sv: Smutsig skimmel

Ser ju ut som ett mirakeltips..... Med lila sårspray, menar du bluespray som man brukar ha på benen för mugg osv.. eller? bild? :)

Nu har jag nån som jag köpte på Mantorp för några år sen (räcker länge), nåt "no-name" märke tror jag, etiketten är snart borta. Men det var en vit etikett med lila text SÅRSPRAY, genomskinlig plastflaska.

Bluespray har jag aldrig använt, det viktiga är att sprayen är lila, det ligger mittemot gult på färgkartan och neutraliserar

Den som finns på hööks nu borde funka, den heter ju iaf violett:)

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 607
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
26 221
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 983
Senast: lizzie
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 680

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka