Min partner också. Särskilt prinsesstårta.Och min partner som är diabetiker föredrar alla gånger de vanliga tårtorna
(Alltså: man behöver inte generalisera diabetikers preferenser)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min partner också. Särskilt prinsesstårta.Och min partner som är diabetiker föredrar alla gånger de vanliga tårtorna
(Alltså: man behöver inte generalisera diabetikers preferenser)
Min partner också. Särskilt prinsesstårta.
Men vem föredrar INTE prinsesstårta framför alla andra tårtor i världen?![]()
Jag...bara mjukt, mjukt - inget tuggmotstånd utan det växer i munnen - och genom-sött. Lite eller ingen smak än sött. BegravningskaffeMen vem föredrar INTE prinsesstårta framför alla andra tårtor i världen?![]()
Jag...bara mjukt, mjukt - inget tuggmotstånd utan det växer i munnen - och genom-sött. Lite eller ingen smak än sött. Begravningskaffe
Du kan få min med. Mest överskattade tårtan som finns (och då är jag ändå en tårtälskare!).Jag kan ta din bit!
Härligt, det bara ramlar in prinsesstårtebitar till mig nu![]()
jag...Men vem föredrar INTE prinsesstårta framför alla andra tårtor i världen?![]()
Den som gapar efter prinsesstårta, får ofta mer än hen kan äta. Gammalt djungelordspråkOkej jag kanske ska klargöra här att mitt inlägg om vilka som inte föredrar prinsesstårta, följt av TVÅ st-smileys, INTE var allvarligt menat. Inga fler redovisningar över vem som föredrar vad behövs. Den som fortsatt vill veta det kanske kan starta en omröstning i frågan
![]()
Kan vara den konstigaste och mest oaptitliga "maträtt" jag nånsin stött på... vitt bröd med kladd? Nätack.Äter ni smörgåstårta? Vid vilka tillfällen?
Jag är lite nyfiken på att prova, men... Jag avskyr majonnäs, är känslig för "konstiga" smaker och konsistenser, och det enda i "köttväg" jag skulle kunna tänka mig är kalkon, kyckling och kanske kallrökt lax
Går det ens att göra en smörgåstårta som skulle passa mig?
Om ni sitter på nåt bra recept eller så, dela gärna med er![]()
Den som gapar efter prinsesstårta, får ofta mer än hen kan äta. Gammalt djungelordspråk![]()