Smal skänk

solros

Trådstartare
Jag letar efter en skänk till köket, helst i ek och inte så bred. Vi har tittat på Mios Dalarö, men den är väl bred. Helst skulle jag vilja ha något som är ca 100 cm bred och inte så djup som ca 45 som de flesta verkar vara. Köket är ganska litet och om det är för djupt sticker det ut lite i "vägen" ut till balkongen.

Det skulle även kunna fungera med en låg vitrin.

Finns det någon som har tips på var jag ska leta?

Sv: Smal skänk

Inget tips om var ni kan leta men tänker att man kanske kan köpa ett lagom brett överskåp och sätta på ben och skiva?

Tack för ditt förslag :) Ja, jag har funderat på det, men vill helst köpa ett och slippa bygga. Tyvärr har jag inte riktigt tid att scanna av second hand annars kan det säkert gå att hitta?

Vi har mätt igen och kom fram till att vi nog kan klämma in Dalarö ändå utan att det ser dumt ut så det blir kanske en sådan ändå.

Någon annan som har något tips?

KL

Jag hakar på om det är OK?

I mitt vita lantkök saknas förvaring och en vägg är tom. jag tror att förrförra ägaren hade någon form av avlutat allmogeskåp där.

Jag skule vilja ha en möbel som är som en skänk men med överbyggnad? Vad kallas det och var hittar man det?

Helt ok!
Heter det inte skänk med överdel eller vitrinöverdel? Är det något liknande en sådan här du menar? http://www.hemmoblerab.se/res/Leverantoerer/Torkelson/Boden1/Boden2/21bodenvitrin.jpg

Vad vill du ha för färg och storlek? Jag har kollat skänkmarknaden ganska bra i min jakt... :)

Tack!

Ja, ungefär sådär men gärna betydligt bredare. Köksinredningen är vit (och jag har varken råd eller önskan att byta) så det får gärna skänken också vara.

Yess!

Efter att idag fått besked om att jag har fått heltid istället för de förväntade deltiden närmaste fyra månaderna, så klev jag in på Jysk.

Kände och ruskade på skänken och tyckte den kändes skapligt stabil. I alla fall för det priset...

så jag bokade en till slutet av veckan, då jag har möjlighet att hämta den.

Tack!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 680
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 931
Utrustning Är på jakt efter ny dressyrsadel och har efter mycket provande kommit fram till att min häst tyvärr behöver en ganska speciell sadel...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 196
Senast: super
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en fjortonåring (snart 15) från norra Sverige som skulle behöva lite bra tips och svar kring ett litet problem jag har...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 914
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar