Små konstiga saker!

Maris_

Trådstartare
Vad är en seltunga? O en selpinne? Det finns några fler saker som jag inte heller vet vad det är, men som jag nu inte minns vad de heter! Kan nån hjälpa mig?

/ Maris

Bra sida! Jag tror att min körlärare skulle ha gillat att läsa det här. hon fick alltid fnatt av alla våra frågor om selarna, selningen... Ja, du vet hur det kan bli... :D

Tack för berömmet! *rodnar*
Jag undrade själv över en massa grejor förr - och ibland undrar jag FORTFARANDE! - så jag skrev ner allt sådant där grundläggande som nästan inte står någonstans.
Jag ska fylla på med fler avsnitt allteftersom jag har tid att skriva dem. Och så en massa bilder! Det är nästan viktigast av allt.

:banana:

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 455
Senast: Amha
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag gör en tråd om dethär för att jag tycker att det kanske kan vara kul att höra andras erfaren heter! Men jag skulle vilja veta hur...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
9 308
Senast: Gunnar
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 149
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 492
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama