Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad är en seltunga? O en selpinne? Det finns några fler saker som jag inte heller vet vad det är, men som jag nu inte minns vad de heter! Kan nån hjälpa mig?
Bra sida! Jag tror att min körlärare skulle ha gillat att läsa det här. hon fick alltid fnatt av alla våra frågor om selarna, selningen... Ja, du vet hur det kan bli...
Tack för berömmet! *rodnar*
Jag undrade själv över en massa grejor förr - och ibland undrar jag FORTFARANDE! - så jag skrev ner allt sådant där grundläggande som nästan inte står någonstans.
Jag ska fylla på med fler avsnitt allteftersom jag har tid att skriva dem. Och så en massa bilder! Det är nästan viktigast av allt.
Kropp & Själ
Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
Trädgård & Växter Vad menar du med rotskott, skott från basen på busken? Vinbär brukar inte skjuta rotskott (dvs skott direkt ifrån en rot en bit ifrån...