SM i Norrköping biljettfråga

Gry

Trådstartare
Sitter o funderar på sommarens utflykter och längtar. Såg att biljetter släppts till SM:et i Norrköping på ticnet och undrar hur ni andra gör. Köper ni förköp lr köper man på plats? Hur stor är risken att det är fullt, liksom?

Husvagnaplats, samma där. Hur nitisk måste man vara och boka plats, typ snarast?

Sv: SM i Norrköping biljettfråga

Har köpt på plats de senaste åren och tror inte att de tar slut i första taget!

Husvagnsplats är det nog värre med, ring och kolla. Vi har bokat för rätt längesen.

Sv: SM i Norrköping biljettfråga

Husvagnen bör du rappa på med, det kan finnas platser kvar utan el. Elplatserna har nog rykt för länge sen. Biljett kan du lätt köpa på plats, det ska mycket till om de ska ta slut. Däremot brukar det ingå program om man köper via ticnet, vilket man får köpa till om man köper biljett på plats.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 508
Senast: MML
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 593
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
16 909
Tjatter Måste bara skriva av mig om den smått osannolika situation som uppstått... Jag bokade för några månader sedan biljetter för att flyga...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
11 545
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar