SM Brukskörning i Rättvik

Sv: SM Brukskörning i Rättvik

Å jag e... ja jag e medhjälparen till hallands skogsekipage... ardenner iallfall!! :laugh:

Det kanske skulle vara kul att titta på:) Själv har jag aldrig varit på en sån tävling..

Jag ska inte dit, har så mycket annat här hemma som ligger på "grillen". Men hejar gör jag på alla som ska dit. Jag ska följa resultatet med mycket större intresse än vad OS nånsin gjort för min del...:cool: Jag hoppas ju komma till sm nästa år istället med min egen häst...

krsm010.jpg

krsm009.jpg

krsm008.jpg

krsm005.jpg

krsm007.jpg

krsm006.jpg

krsm004.jpg

krsm003.jpg

krsm002.jpg

krsm001.jpg

Skall tilläggas att shettiskusken var 15 år gammal och hade således fått dispens för att få deltaga, egentligen ska man ha fyllt 16 år. Om jag någonsin blir så pass duktig att köra som han är vid femton så blir jag väldigt väldigt glad...

Det var kul att se dig Prunella! Och vilken tur att det inte började tokregna förrän på kvällen. Men det blåste rätt illa förstås, men hellre blåst än regn en sådan här dag.

jag har massor av bilder men är på semester nu, ska lägga in dom på söndag!!

Pappa blev föresten 2 i skogskörningen! :D

Grattis till din pappa, jag glodde på skogskörningen mest hela dagen, för intressant för att gå där ifrån. Svår bana, med mycket små halvruttna stubbar i vägen överallt. Skogskörning är häftigt, riktigt häftigt. Jag har också mängder av bilder, men är osams med tekniken när det gäller bilder på Buke.

Grattis till din pappa, jag glodde på skogskörningen mest hela dagen, för intressant för att gå där ifrån. Svår bana, med mycket små halvruttna stubbar i vägen överallt. Skogskörning är häftigt, riktigt häftigt. Jag har också mängder av bilder, men är osams med tekniken när det gäller bilder på Buke.

Var det dej jag stötte på på festen??
Du kanske vill skcika några bilder om du har på pappa?

Nu har jag fixat in bilder från skogskörningen!

23085841.jpg

Pappa och Donica klara för start

23085977.jpg

Tobias och Linda

23086713.jpg

Pappa och Donica lastar på vagnsbanan

23086994.jpg

23087105.jpg

Långstocken

23087297.jpg

Prispallen vann gjorde Tobias Andreasson, S Älvsborg tvåa Kejll Carlsson, Halland trea Linus Elmelid, s Älvsborg

Jag bara avgudar shirekorsningen Linda!:love:Vill ha!! Såg henne i Fäviken(Åre) i dragkamp med en fyrhjuling och blev helt betagen. Vilken häst!:bow:Hon toppar min lista över de bästa körhästar jag sett i.Tjusig också!

Jag bara avgudar shirekorsningen Linda!:love:Vill ha!! Såg henne i Fäviken(Åre) i dragkamp med en fyrhjuling och blev helt betagen. Vilken häst!:bow:Hon toppar min lista över de bästa körhästar jag sett i.Tjusig också!

Japp hon har verkligen utstrållning! :grin:

*kl*
Sent om sider har jag lyckats norpa lite bilder på "mitt" ekipage. Då jag själv lyckades glömma kameran hemma är det Opus husse som tagit korten.

Opus flyttar föremål.
sm9_15692967.jpg

Jag och Oppe efter målgång och äpple (notera pannbandet som jag faktiskt blev riktigt nöjd med )

sm14_15693419.jpg

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: igbest
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
12 986
Senast: qitis
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 265
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 818
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka