SM Brukskörning i Rättvik

schelin_j

Trådstartare
Jag har förstått att det är brukskörnings SM i Rättvik helgen den 16 - 17 augusti :bump:

Någon som kan informera mig om var jag hittar mer information? Jag har googlat... dock näst intill utan resultat.

Jag vill veta tider, vad som händer etc.

Någon som ska dit?

Sv: SM Brukskörning i Rättvik

Tack, där bekräftades ju datumen men jag hade så gärna velat hitta ett program eller liknande...

Någon annan som vet?

Detaljer vet jag inte, men ungefär så här brukar det gå till.
Fredag, kommer de flesta ekipagen för att gå banor och ha roligt tillsammans.
Lördag, skogskörning, bruksridning och kalas.
Söndag, brukskörning.

Fick info på posten idag.:bump:

Pappa ska dock tävla skogen...

Fredag 19,00 bangenomgång skog och bruksridning
Lördag 08,00 Vet besiktning skog
0830 vet besiktning bruksridning
08,30 start skog
09,45 start bruksridning
16,30 prisutdelning
17,00 bangenomgång brukskörning
19,00 SM fest

Söndag 08,00 vet besiktning stor häst å ponny
09,00 start
16,00 prisutdelning

Jag ska dit, vet inte om jag behövs som funktionär, men hoppas jag kan få vara där och bara njuta av alla ekipagen och träffa folk.

/M

Jag ska antagligen dit, som groom/allmän stressdämpare åt ett bruksridningsekipage.

Ge S lite choklad, rödvin och ost så kommer det gå galant. Annars har jag ryggsäcken med mig och i den finns det man behöver. Jag kommer dit med ett gäng Östgötafjordekipage. Och så kommer jag att heja på ett ardennerekipage från Sörmland.

Fick info på posten idag.:bump:

Pappa ska dock tävla skogen...

Fredag 19,00 bangenomgång skog och bruksridning
Lördag 08,00 Vet besiktning skog
0830 vet besiktning bruksridning
08,30 start skog
09,45 start bruksridning
16,30 prisutdelning
17,00 bangenomgång brukskörning
19,00 SM fest

Söndag 08,00 vet besiktning stor häst å ponny
09,00 start
16,00 prisutdelning

FANTASTISKT! Tack :bow:

Nu kan jag börja planera min helg i Rättvik!!!

Då syns vi ju där då,,, klart jag måste dit, detta är ju de tävlingsgrenar jag alltid tävlade min Nordsvensk i :D

Gör inte så mycket, det är ju hästarna som ska passera veterinären!

Nu finns program och presentation av deltagare på JUF:s hemsida.

Oh, det här blir både spännande och roligt ju!

Ser fram emot helgen så mycket att vi blev tvungna att flytta den inplanerade kräftskivan ju... för jag ska ju UPP på söndag morgon också! Och kräftor brukar ju som ni vet ge en förfärlig trötthet och huvudvärk - rackarns små odjur det där :angel:

Oh, det här blir både spännande och roligt ju!

Ser fram emot helgen så mycket att vi blev tvungna att flytta den inplanerade kräftskivan ju... för jag ska ju UPP på söndag morgon också! Och kräftor brukar ju som ni vet ge en förfärlig trötthet och huvudvärk - rackarns små odjur det där :angel:

Det är inte kräftorna det är dillen.. se bara på midsommar va dålig man blir.. dill jul..dill påsk..dill chips..dill:D

Japp, nu börjar det närma sig!! Ska bli kul att se er alla, kom gärna fram och säg hej om ni har möjlighet, jag är den rödhåriga medhjälparen till fjordekipaget med blå outfit :D

Å, jag är den vithåriga medhjälparen till alla möjliga fjordar, främst från Östergötland.
Låt oss heja på varandra!

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: igbest
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
12 986
Senast: qitis
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 265
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 818
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka