Sluta vara en hamster?

Här ser jag massa potential att få till mer förvaring och att ordna "en box åt gången", men det är ju alltid mycket lättare att se det hos någon annan än hos sig själv. :) Jag hade tagit en hylla åt gången, och under tiden kan det hända att man får acceptera en hög eller två där man sorterar saker som kommer få plats senare. Huvudsaken är att det blir grovsorterat så att det blir enklare att bena i utan att det känns som att man ska drunkna.



Har flera kubik med tält, ryggsäckar, sovsäckar, och nästan lika mycket ridstövlar, säkerhetsvästar och annat som verkligen inte ska slängas men har noll plats att försvaras i en lägenhet. Hade varit väldigt mycket enklare med andra intressen. :meh:
(Det är nu jag inte ska berätta vem som har det i bagaget på bilen...)
 
Där har jag mina gummistövlar, en vattendunk, ett litet lager med verktyg, och en säck ved som inte fått plats någon annanstans. :angel::rofl:
Apropå saker som man har som man använder högst en gång vart 5 år har jag också en liten plastpåse sand för is i bilen som användes för första gången för att lossna från en åker där en marknad hade sina parkeringsplatser förra veckan. (hehe himla tur att man inte hunnit ta ut vintersakerna ur bilen)
 
För att få det lite mindre rörigt att se på, så kan du ju sätta gardiner eller draperi framför bokhyllorna till höger.
Och kanske passande kartonger i bokhyllorna till höger? Som det är nu, så ryms det väldigt lite i varje ruta innan någonting börjar vilja rymma därifrån.
Kartongerna kan man ju klistra snyggt papper ovanpå så blir det mer enhetligt.
Kartongerna till VÄNSTER bokhylla menade jag ju förstås.
 
Här ser jag massa potential att få till mer förvaring och att ordna "en box åt gången", men det är ju alltid mycket lättare att se det hos någon annan än hos sig själv. :) Jag hade tagit en hylla åt gången, och under tiden kan det hända att man får acceptera en hög eller två där man sorterar saker som kommer få plats senare. Huvudsaken är att det blir grovsorterat så att det blir enklare att bena i utan att det känns som att man ska drunkna.



Har flera kubik med tält, ryggsäckar, sovsäckar, och nästan lika mycket ridstövlar, säkerhetsvästar och annat som verkligen inte ska slängas men har noll plats att försvaras i en lägenhet. Hade varit väldigt mycket enklare med andra intressen. :meh:
Jag är nyinflyttad så hyllorna är långt ifrån klara. Böckerna ska sorteras bättre och hyllorna till vänster ska också sorteras. Nu har jag typ bara hällt in allt för att få bättre överblick.
 
  • Gilla
Reactions: Rie

Liknande trådar

Kropp & Själ Någon som läst boken? Eller någon som ändå är duktig på att rensa? Jag är hamster och jag måste helt enkelt rensa. Tänkte få lite gjort...
Svar
17
· Visningar
1 305
Senast: Rie
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 515
Senast: Badger
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
25 607
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 022

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp