Slempropp som lossnar i v 27

E

Esperanza_1980

Igår hände nåt som gjorde mig lite orolig, en liten del av slemproppen kom ut. Är ju bara gravid i v 26+1. Med mina två andra barn så tog det exakt en vecka efter att slemproppen lossnat/börjat lossna i omgångar tills dess att barnen föddes. Har hört att slemproppen kan återbildas om den börjar lossna i ett tidigt skede. Antar att det finns fler av er som varit med om detta. Finns det anledning att vara orolig?

Sv: Slempropp som lossnar i v 27

Jag har också hört att den återbildas så tidigt. Försökte googla men hittade ingen bra infosida dock. Jag tror inte det är någon fara. Men jag tycker du ska ringa din BM om du är orolig.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
11 160
Senast: sardellen
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
949
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 652
Senast: Anonymisten
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 480

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat