Slarvig liten gubben..

Varför skulle bord vara bättre eller ligga bättre än stol?
Bord tar mindre plats om man väljer ett mindre. Ställningar finns ju olika modeller varav en hel del är modell smala att trycka upp mot en vägg. Skulle jag förvara kläder prydligt hade det blivit någon slags ställning som man kan hänga galgar på. En rörig stol ser ju minst lika stökigt ut som rörigt golv tycker jag. Något sånt här kanske: https://www.google.se/search?q=stäl...AUIBygB&biw=360&bih=511#imgrc=RI98q6HWlrIOQM:

En maskin?
Blandar du färger hej vilt, blandar du fintvätt och handdukar i samma maskin?

Köper nästan bara kläder som kan köras ihop i 40 grader.
Den lilla fintvätt och vita grejer jag har handtvättas.
Handdukar, sängkläder, underkläder osv i en egen maskin. Så två maskiner i veckan, men bara en med kläder.

Bord tar mindre plats om man väljer ett mindre. Ställningar finns ju olika modeller varav en hel del är modell smala att trycka upp mot en vägg. Skulle jag förvara kläder prydligt hade det blivit någon slags ställning som man kan hänga galgar på. En rörig stol ser ju minst lika stökigt ut som rörigt golv tycker jag. Något sånt här kanske: https://www.google.se/search?q=ställning+kläder&client=ms-android-bullitt&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjcjeahpvHPAhUDFSwKHUKUBk8Q_AUIBygB&biw=360&bih=511#imgrc=RI98q6HWlrIOQM:
Bord har inga ryggstöd som man kan hänga kläder över. Alltså: värdelöst.

Bord tar mindre plats om man väljer ett mindre. Ställningar finns ju olika modeller varav en hel del är modell smala att trycka upp mot en vägg. Skulle jag förvara kläder prydligt hade det blivit någon slags ställning som man kan hänga galgar på. En rörig stol ser ju minst lika stökigt ut som rörigt golv tycker jag. Något sånt här kanske: https://www.google.se/search?q=ställning+kläder&client=ms-android-bullitt&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjcjeahpvHPAhUDFSwKHUKUBk8Q_AUIBygB&biw=360&bih=511#imgrc=RI98q6HWlrIOQM:
Det beror ju på hur man lägger saker om det ser stökigt ut eller inte.
Har har stol det är bra för då kan jag lägga mobil eller annat där också

Efter att ha läst typ halva tråden så tänker jag faktiskt sätta in en stol i sovrummet.
Brukar ha en klädhög på golvet som består av kläder som går att använda en gång till.

Rentvätt åker antingen in direkt i garderoben, eller så ligger den kvar i tvättpåsen tills det har hunnit användas. För att efter nästa tvätt (förhoppningsvis) åka in på sin plats i hyllan.
Handdukar och lakan viks däremot alltid och åker in.

Jag är rätt petig när jag tvättar och stoppar ner det i påsarna igen, allting viks och sorteras efter vart det hör hemma. Inbillar mig att det är större chans att jag stoppar in det i garderoben igen. (Men om det inte åker in, så är det åtminstone lätt att hitta när det ligger kvar i påsen.)

Jeans och dylikt åker upp på krokar i badrummet.
Hästkläder hängs upp bland ytterkläderna, eller in i städskrubben. (Eller läggs på skohyllan..)

Senast ändrad:
Efter att ha läst typ halva tråden så tänker jag faktiskt sätta in en stol i sovrummet.
Brukar ha en klädhög på golvet som består av kläder som går att använda en gång till.

Rentvätt åker antingen in direkt i garderoben, eller så ligger den kvar i tvättpåsen tills det har hunnit användas. För att efter nästa tvätt (förhoppningsvis) åka in på sin plats i hyllan.
Handdukar och lakan viks däremot alltid och åker in.

Jag är rätt petig när jag tvättar och stoppar ner det i påsarna igen, allting viks och sorteras efter vart det hör hemma. Inbillar mig att det är större chans att jag stoppar in det i garderoben igen. (Men om det inte åker in, så är det åtminstone lätt att hitta när det ligger kvar i påsen.)

Jeans och dylikt åker upp på krokar i badrummet.
Hästkläder hängs upp bland ytterkläderna, eller in i städskrubben. (Eller läggs på skohyllan..)
Katten kommer bli jätteglad, de uppskattar verkligen att komma upp lite från golvet... Ryggstödet på stolen är förövrigt jättebra att luta högen mot, har man dessutom en karmstol så blir hela högen liksom inramad.:up:

Liknande trådar

Relationer Min syster har två små barn, äldsta är 2år. Pappan är väldigt passiv och nästintill ointresserad av barnen. (Och av syrran som det ser...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
10 207
Senast: ekra
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka