Slängda trådar

Tulip

Trådstartare
Jag har rensat bort en del trådar som frågar efter träningsmöjligheter och klubbar att träna fälttävlan på. Anledningen är att de till nästan 100% slutar i reklam för tränare/träningsanläggningar och det åär ju inte tillåtet.

Ett allmänt råd till er som undrar om träningsmöjligheter är att ta kontakt med ert distrikt, de bör åtminstone ha en lista över aktiva tränare i ert område och kontaktar man någon av dem brukar de skicka info om när de ordnar träningar.

Liknande trådar

Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 642
Senast: AlmostEasy
·
Gnägg Vet absolut inte under vilken rubrik jag ska lägga denna tråd, har försökt läsa på men det var inte helt lätt, hoppas att det funkar så...
Svar
19
· Visningar
1 985
Senast: hoppeloppe
·
Tjatter Dags för en ny Ulvlek, om du som inte är med i leken läser det här och undrar vad sjutton är detta kan du läsa mer här...
44 45 46
Svar
912
· Visningar
36 410
Senast: cirkus
·
  • Låst
Ekonomi & Juridik ...som av någon anledning rensades bort. Stöder Bukefalos moderatorer de här oseriösa aktörerna inom hästnäringen genom att rensa bort...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
12 999
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar