Skorpan hade närkontakt med katten

Gnist

Trådstartare
Detta blev resultatet

skorpans-oga.jpg

En tuff brud, som inte alls backade trots att familjens ena katt sade ifrån och till slut blev kattan förbannad och då gick det som det gick.

Undrar om hon lärt sig något eller om hon, när tratten är borta forstätter jaga katten för att tugga lite på den?

Sv: Skorpan hade närkontakt med katten

ajaj, är ögat borta? :crazy:

Ögat är kvar, men har enligt husses veterinär fått en skaplig perforation på hornhinnan. Nu har hon tratt på huvudet, salvor, kortison, igensydd blinkhinna och antibiotika. Prognosen verkar god :laugh:

Aj Aj Aj. Synd det inte är så här hos dig

Min hund blev bokstavligen talat attackerad av en katt idag, och han höll på att skita ner sig för han förstod inte vad det var frågan om!
Nu hade vi sån tur att han kom därifrån med ett rivsår på nosen bara, men katta var verkligen inte nöjd med hundbesöket!

Hoppas allt blir bra med hunden!:)

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 294
Senast: Hermelin
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 727
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
13 870
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 073
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka