Sv: Skogsmulle-tråden 3!!
kl
idag har de varit en dag full med lycka.. hade som mål i veckan att våga ta minst ETT galoppsteg.. idag hände de
de var först av misstag då vi missförstod varandra lite å han la in ett galoppsteg i skritten, jag sitter å tänker "va fasen hände?, han tog ett galoppsteg, jag ska fasen ta ett par steg" å så gjorde jag de.. först höger galopp på rakt spår i kanske 4 steg sen i vänster galopp på rakt spår i ca 4 steg, sen en sista gång då gjorde jag fler steg in på en volt, ett HELt varv
är såååååå glad å lyckan bara rusade i kroppen.. jag hade gjort de! jag galopperade! å såååå underbart mysig galopp har han.. å så fort jag bad honom sakta ner så gjorde han de.. dock så saktade han av till skritt å nästan stillastående.. haha men de är jag som hamnar i obalans.men de får vi jobba på.. är bara såååå glad just nu
jag vågade!! trots att de blåste, men de brydde han sig inte om..han bryr sig inte om speciellt mycket å de är sååå skönt slappnar av mer å mer för varje gång jag sitter på honom.. travade på långa tyglar åxå. dessutom har han stått sen i onsdags å de märktes inte.. såååå glad..
han får även mat ute nu åxå,han står helt still i gången nu, å han kastar knappt med huvudet alls när man kommer med tränset=) å INGENTING under ridtur eller jobb. flyttade sig enbart en gång från pallen när jag skulle hoppa upp
bra dag!
ville bara dela med av min lycka