Sv: Skogsmulle-tråden 3!!
Är tänderna kollade? Så att det inte är något där som stör, menar jag .
Är tänderna kollade? Så att det inte är något där som stör, menar jag .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Såhär glada blev pållarna när dom fick byta till en större och mindre lerig hage i veckan
Vi har en tur med ridvägar här....bor näsan granne med ett travstall så vi har en rak bana på ca 700m med kanon underlag...dom har också gjort i ordning en backe med kanon underlag på 500m som man kan träna i....sen har vi oändligt många grusvägar och kommer man lite längre upp i skogen finns det mysiga stigar och små vägar
I dag har jag slitit med att dra in släden....hur tungt som helst när det inte fanns nå snö och dra den på....sen så tog jag fram rockarden istället så nu kan vi sätta i gång och köra lite igen
Men åh, snygging!
KL
Jag var ute på två timmars ritt i det fina vädret idag, vi utforskade en ny väg! Den slingrade sig upp på ett berg och sedan blev det lite letande för att hitta en lämplig väg ned från berget utan att behöva gå samma väg tillbaka. Vi lyckades till slut Den vägen kommer ridas fler gånger!
Det är min kompis som har stallet nu
Däremot vet jag inte hur hästarna är så det vill jag inte uttala mej om.
Lycka till i alla fall
NUU vet jag vem du är? Eller?
Jag kan dock göra ett uttalande om att dom har trevliga hästar där, var där och red så sent som idag!
Bor granne med stället och känner både stallägaren och är nära vän med Sophia som nu har hand om försäljningen av hästarna.