Skillnad på sadelbommar

Lella

Trådstartare
Jag sysslade med western för något år sedan, men lade det på hyllan och saker och ting verkar ha ändrat sedan dess, eller sortimentet har ökat om vi ska säga som det är. Hur är det med wetsernsadlar till gångartshästar, i hur stor utsträckning finns de utanför USA och vet någon här vad som egentligen skiljer sig i sadelbommen?

Sv: Skillnad på sadelbommar

Tex tan gör en modell som heter pleasure gaited horse någonting. Kolla med Tommy på Sc*ndinavian western :) Tror även Gilly här på forumet har eller hade en sån som h*n var väldigt nöjd med!

Liknande trådar

Hemmet Håller på med en badrumsrenovering som dragit ut i evigheter. Nu är äntligen allt nästan klart men plötsligt säger hantverkaren att den...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 461
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 595
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 211
Senast: Görel
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 353
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Värma spenat?
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Gps tracker för Android?