Z zilla Trådstartare 13 Feb 2005 #1 När brukar ni skicka in anmälan till tävling...Nägra dagar innan .anmälan går ut eller 1-2 veckor innan tiden går ut.? Går det att få mottagar svar att anmälan gått fram när man skickar mail?
När brukar ni skicka in anmälan till tävling...Nägra dagar innan .anmälan går ut eller 1-2 veckor innan tiden går ut.? Går det att få mottagar svar att anmälan gått fram när man skickar mail?
megasus 13 Feb 2005 #2 Sv: skicka in anmälan Brukar skicka in amnälan så fort jag har bestämt mig för att åka på en tävling...
Sv: skicka in anmälan Brukar skicka in amnälan så fort jag har bestämt mig för att åka på en tävling...
T tant agda 13 Feb 2005 #3 Sv: skicka in anmälan ja brukar skicka in anmälan när jag bestämmt mej för att åka, men inte för tidigt för man vet ju aldrig va som kan hända....... man kan väl be om att få bekräftelse på sin anmälan en del klubbar vet ja skickar oavsett.....
Sv: skicka in anmälan ja brukar skicka in anmälan när jag bestämmt mej för att åka, men inte för tidigt för man vet ju aldrig va som kan hända....... man kan väl be om att få bekräftelse på sin anmälan en del klubbar vet ja skickar oavsett.....
break_a_leg 13 Feb 2005 #4 Sv: skicka in anmälan Du kan ju begära svarskvitto, men det är ju inte säkert att klubben svara på detta, dock har de som vi anmält till via internet skickat en bekräftelse via mejl. Jag anmäler aldrig i sista sekunden, har man otur då så kommer anmälan in för sent.
Sv: skicka in anmälan Du kan ju begära svarskvitto, men det är ju inte säkert att klubben svara på detta, dock har de som vi anmält till via internet skickat en bekräftelse via mejl. Jag anmäler aldrig i sista sekunden, har man otur då så kommer anmälan in för sent.