Skatteåterbäring....

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare swemale
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 164
  • Visningar Visningar 10 350

swemale

Trådstartare
Idag landade deklaration i brevlådan...... Lite pengar tillbaka och jag får dom redan i början av april eftersom jag inte ändrar något.....
Hur är det med er andra bukefalister.... går ni plus eller minus på skattekontot....

Vad jag förstod av andra tråden så är FK tydligen dålig på att betala in skatt, hoppas jag inte får så mycket restskatt. Har numera inte så stora marginaler att röra mig med.

Får tillbaka drygt 9 000 kr. Vill helst ligga nära noll men jag har ingen möjlighet att styra över hur mycket skatt som dras just nu.

Vad jag förstod av andra tråden så är FK tydligen dålig på att betala in skatt, hoppas jag inte får så mycket restskatt. Har numera inte så stora marginaler att röra mig med.
Inte säkert för din del. Du har väl sjukersättning? Då har de ju bara sig själva att hålla reda på. Men jag har ju sjukpenning när jag är sjuk och lön när jag jobbar, och då ställer det till det på totalen.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hur orkar vissa människor rodda runt så otroligt mycket i sitt liv? Jag har en bekant som har jobb som mäklare och 5 inhyrda hästar... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 087
Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
148
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 125
Senast: Fille
·
Juridik & Ekonomi Till veckan kommer deklarationen för många av oss. Man får reda på om får tillbaka på skatten eller om man behöver betala. Jag brukar få... 20 21 22
Svar
427
· Visningar
30 903
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka